probleem met mp3 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

fightergimli

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2008
ik heb deze week een mp3 speler gekregen, het is zo een die lijkt op zo een kleine vierkante ipod , zo zonder scherm. het is er een van be one radio. een dat je daar kon krijgen, ik verwacht dus niet veel kwaliteit maar hij moet wel werken.

Mijn pc draait Vista, er zat bij de mp3 ook een driver disk die alles zou moeten installeren, ik stak de mp3 in de pc via usb kabel, vista zogt meteen zelfs de besturingsprogramma's en begon te installeren. alles was in orde zei vista, nu als mijn mp3 insteekt geeft hij een blauw lichtje.normaal zou die moeten opladen , maar dat zie ik hem niet doen, licht blijft blauw(wordt niet groen, wat er wel gezegd werd. Op de driver cd staat er ook niks op alleen maar info over mp3's met schermkes wat de mijne duidlijk niet heeft, ik kan er wel muziek op zetten maar die kan ik niet afspelen.

Kan iemand mij helpen aub?

Verdorie, het lijkt wel of Johan Kruijff dit verhaal geschreven heeft :eek: er is geen touw aan vast te knopen.... probeer in het vervolg wat duidelijker te schrijven svp!

Maar goed, het is in ieder geval gelukt om muziek op het apparaat te zetten begrijp ik? Dat is al het halve werk. Nu het apparaat nog aan de praat krijgen. Kan je er op een of andere manier achter komen wat het fabrikaat van het ding is? Zit er ergens een stickertje op met een typenummer ofzo? Ga daarmee eens op zoek in Google, misschien wordt je dan wat wijzer.

Probeer ondertussen ook eens wat te experimenteren met de knoppen op het ding. Vaak is het zo dat als je de "play" knop langer ingedrukt houdt, het apparaat in- of uitschakelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan