Probleem met MS outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Een goedemiddag,

Heb sinds een aantal dagen een verbindingsprobleem met MS outlook 2003. Eerder toen ik een bericht binnen kreeg met een link erin, (bijvoorbeeld wachtwoord resetten) kon ik in het e-mail bericht op de link klikken, waardoor je naar de gewezen pagina door word verbonden. Hetzelfde heb ik met het maken van een nieuw bericht, want het mailadres word niet meer (automatisch met intoetsen van 1 letter volledig herkent).

Eerder na intoetsen van 1 letter, kreeg ik direct en automatisch het gehele mailadres in het blauw, dan even aanklikken en het volledige adres stond in de adresbalk.

Heb al een aantal dagen Google af lopen struinen voor een oplossing, maar kom daar niet uit (ben maar een leek). Het zal waarschijnlijk wel met instelling te maken hebben, maar welke instellingen?

Groet,
Reindert

Problemen komen zelden uit zichzelf; heb je onlangs wat veranderd aan de pc/instellingen?

Hallo Reindert. Wachtwoord resetten is toch vreemd heb je onlangs iets zitten doen.

Controleer eerst ook maar even of de optie om namen automatisch aan te vullen aan staat:
start Outlook 2003, ga naar het menu "Extra", daarna "Opties"
klik op de knop "E-mailopties", daarna "Geavanceerde e-mailopties"
De voorlaatste optie heet "Namen voorstellen bij het invullen van de velden Aan, CC en BCC".
Zorg dat deze aangevinkt staat.

Gokje. Heb je soms nog een mailadres met bij: iemand@outlook.com

Belangrijk misschien. Van wie is die mail afkomstig welke je kreeg. Vreemd. Kijk altijd uit met op een link klikken in e-mail.

klik op de knop "E-mailopties", daarna "Geavanceerde e-mailopties"
De voorlaatste optie heet "Namen voorstellen bij het invullen van de velden Aan, CC en BCC".
Zorg dat deze aangevinkt staat.

Heb dit net gedaan zoals in de quote omschreven, maar zonder resultaat. Het vinkje staat aan, maar bij alle mailadressen blijft na aanklikken op de naam, alleen de gekozen 1ste letter staan, en moet ik alsnog de rest ervan zelf invullen.

En neen, ik klik niet zondermeer op elke link welke ik in een bericht binnenkrijg!

(ik was destijds een wachtwoord kwijt en had deze opnieuw aangevraagd. Je krijgt dan altijd een link waarmee na aanklikken een resetscherm opkomt. Maar waarvoor weet ik niet meer, want sla de meeste wachtwoorden en gebruikersnamen automatisch op)

Nee, heb verder geen ander mailadres dan dat ik heb. Dus ook niet iemand@outlook.com

Groet,
Reindert

Laatst bewerkt:
Dat automatisch opslaan heeft het niet gedaan. Probeer nog een keer.

Ik gebruik deze al jaren niet meer en gebruik zelf outlook.com maar dat terzijde.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan