probleem met msn geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

holland1983

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
hallo! ik heb een probleem met msn ,als ik bel iemand via msn pc naar pc de ander kant hoort mij heel goed maar ik hoor hem hellemaal niet en de beltoon speelt een keer daarna stopt het en dat geldt ook bij skype en freecall software maar ik kan naar muziek luisteren en mediaplayer werkte goed en de hoofdtelefoon ook werkt goed ,wat kan doen stap voor stap a.u.b .bij voorbaat dank, met vriendelijk groet, holland:thumb:

ja ik heb de headset en luidspreker en ze doen goed als ik de muziek of de radio van internet afspeelt

wie kan mij helpen? ik zal gek worden! msn zonder geluid zoals doof zijn a.u.b

Kijk in MSN voor de zekerheid bij Extra, Audio en video instellen.

En heb je die handleiding, of stappenplan nu al goed doorgekeken? Klik op het onderstreepte woord "handleiding".

ten eerst bedankt voor je reactie! ik heb die handleiding doorgekeken .ik heb mijn geluidschema wijzeging ik heb gevonden dat bij MSN staat niks eronder bv: buzzer ... en ik weet niet of de probleem daar staat of kan dat een virus zou zijn??!! en heb zo vaak bij extra gekeken en alles is goed > wat moet ik nu doen? hulp ! aub!

hallo! ik heb de probleem nog niet opgelost! en dat is jammer , ik wil graag jullie reacties! aub:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan