Probleem met MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remma

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
Ik kom de laatste 2/3 dagen niet op mijn MSN. Ik kreeg een melding dat zei dat ik MSN opnieuw moest installeren, anders kon ik niet inloggen. Dus dat heb ik gedaan, tot mijn grote verbazing was het ook weer msn 6.2. maar ik dacht ach ze zullen wel weten wat ze doen.

Alleen daarna kon ik niet meer aanmelden, ook kan ik niet op MSN hotmail komen, of MSN groups.
Ik heb met me eigen account geprobeert en met die van mijn vriendin. En het wou alletwee niet. Terwijl mijn account op haar pc wel werkt.

Ik heb wel verbinding met andere websites, ook kan ik bv niet meer internetbankieren als ik dat wil. Het is heel vreemd.

Ik dacht dus dat het aan de versie van msn ofzo lag, dus ik wou msn herstellen (d.m.v. downloaden) maar hij zegt dat er een probleem bij het downloaden is opgetreden. Heel frusterend.

Het allerfrusterenste is dat familie in Thailand zit en ik graag wil weten hoe het daar is, maar dat ik dus niet me mail kan checken. Heeft iemand een idee wat dit veroorzaakt.

Ik heb ook een probleem met Norton Internet Sercuriy, zou dit ook de problemen met MSN kunnen veroorzaken. Persoonlijk lijkt me het onwaarschijnlijk maar misschien heeft t er iets mee te maken.

Ik hoop dat iemand me kan helpen. alvast bedankt

liefs
remma

Nou nee .. ik had ook MSN 6.2.. en heb het er nu net afgegooid, pc opnieuw opgestart en kan ook nog steeds niet op hotmail komen. Echt heel vreemd. Ik geloof niet dat ik dit eerder heb gehad. Het was ook gelijk nadat k die nieuwe versie moest installeren.

In Veilige modes opstarten , verwijderen wat je nog kan vinden van MSN .
Scannen op Spy en Adware ook in veilige modes
Ps : je vires scanner proberen te Updaten of doe een Online Scan van Housecall bijvoorbeeld
Haal dan de laatste MSN van de Site en installeer
Is wel wat werk maar ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan