probleem met muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

dude90

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
hallo,

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen dus plaats ik het maar hier. :)

Ik heb een vervelend probleem met mijn muis. Altijd als ik m'n computer opstart en ik beweeg niet met de muis als mijn buroblad verschijnt dan blijft mijn muis vasthangen! Als ik dan de muis beweeg gebeurt er met de aanwijzer op het scherm niets.

Wie weet hoe dit komt en hoe ik dit moet oplossen?

dude90

P.S. ik werk met win. 98

ik denk dat je een draadlose optische heb??

dan moet je ff op een muisknop drukken en dan doet hij het weer als het goed is

schoonmaken

Hoi draai je muis eens om dan zie een klepje waar het balletje doorkomt
draai dat eens los dan valt de bal eruit,dan zie je ook 2 draaibare staafjes en een wieltje
maak dat eens schoon

Hoi dude, schoonmaken heeft er niks mee te maken, verwijder je muis uit het systeem en start opnieuw op.

een kennis van mij had het ook , als je opstart blijft dus mijn in het midden vaststaan ( toch??) en als je snel hem naar de hoek beweegt loopt de comp gewoon door.

Dus probeer maar even te doen wat ik voorstelde.

groetjes

Hoi bas9

Ik zal het eens proberen. Je hoort nog van me. :D

dude90

Geplaatst door bas9
Gelukt?

groetjes

Denk dat je dat na 2 dagen nog niet kan zeggen mijn gebeurt het ook vaak 1 keer per week misschien .
Inplaats van uit het systeem te verwijderen ga ik met mijn toetse de muis setup opnieuw doen en sluit dan af en het is weer goed voor een paar dagen tot een week ?

hallo,

Ik heb de drivers van mijn muis eens opnieuw geïnstalleerd en ( tot nu toe) is mijn muis niet meer blijven vasthangen. Dus alvast bedankt voor de goede tips. Het is nu maar afwachten of het probleem opgelost blijft. :D

Hoi allemaal,

Sinds mijn vorig bericht is de muis niet meer blijven vasthangen ( en ik heb m'n pc eem aantal keer opnieuw opgestart :D ) Bedankt voor alle moeite! :thumb:

dude90

hoi

Mijn vraag is toch niet opgelost! :( Ik startte mijn pc net op en toen bleef de muis weer vasthangen! Toen heb ik de pc maar weer opnieuw opgestart. Hoe kan ik het oplossen? Moet ik steeds de drivers van mijn muis opnieuw installeren? :(

dude90

Misschien is er een nieuewere driver voor je muis beschikbaar?? Heb er ook een tijdje last van gehad een neiuwe driver heeft voor mij het probleem opgelost.

Geplaatst door maestro12
Misschien is er een nieuewere driver voor je muis beschikbaar?? Heb er ook een tijdje last van gehad een neiuwe driver heeft voor mij het probleem opgelost.

Waar zou ik die driver dan kunnen vinden?

dude90

Geplaatst door dude90

Waar zou ik die driver dan kunnen vinden?

dude90
Dat ligt er helemaal aan welk merk en type muis je hebt. Dus als je daar antwoord kan geven, kunnen wij je misschien verder helpen.

Geplaatst door maestro12

Dat ligt er helemaal aan welk merk en type muis je hebt. Dus als je daar antwoord kan geven, kunnen wij je misschien verder helpen.

Tja, volgens mij is het een standaard muis die bij een highscreen zit, maar ik zal het eens opzoeken.

dude90

Hoi,

Je hebt al het een en ander geprobeert zonder resultaat.

Misschien een slecht connectortje of een draadbreukje.
Misschien is je muis wel defect.

Probeer eens een andre muis!
Voor een paar euro koop je een basismodel.

Suc6.

Funzip,

Mijn muis is niet defect. Hij doet het prima, alleen bij het opstarten niet, dan blijft hij meestal vasthangen.

dude90

Geplaatst door maestro12
Meestal staat er onder op de muis wel een merk en type vermeld.

Het is een logitech muis. Het typenummer zie ik nergens staan. :(

dude90

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan