probleem met need for speed prostreet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sand0x

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2010
Berichten
8
hallo,
steeds als ik met need for speed prostreet wil gaan spelen wil aan de carriere starten en dan doe ik dat en dan schakelt het spel terug naar het bureaublad met een foutmelding , hetzelfde geldt met racedag. Kan iemand me er mee helpen want ik zit er wel mee want ik heb zin om weer te spelen ( iets anders dan GTA4 tenminste).

FF de foutmelding :
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: nfs.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4722ce66
Naam van foutmodule: nfs.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4722ce66
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0025a755
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 53ec
Aanvullende informatie 2: 41c0e52a29323db2f71656be2312613c
Aanvullende informatie 3: 6838
Aanvullende informatie 4: 89bd731f1bd64dcf38d0c319d20ced46
 
Laatst bewerkt:
En de foutmelding is???

staat er nu bij hoor ^^ er stond alleen NFS.exe werkt niet meer terwijl ik het wel kan opstarten en verder komt het niet geen eens om de records te bekijken wat ik heb gehaald
 
Hoeveel verder? We kunnen helaas niet in je pc kijken, dus volledige info is erg prettig.

Je bent er ook zeker van dat de pc het spel aan kan? Test het eens hier: www.canirunit.nl en plaats de uitslag hier.

En verder kijken dan de helpmij neuzen lang zjn! Als iemand anders meer weet zullen ze zeker wel reageren.
 
Hoeveel verder? We kunnen helaas niet in je pc kijken, dus volledige info is erg prettig.

Je bent er ook zeker van dat de pc het spel aan kan? Test het eens hier: www.canirunit.nl en plaats de uitslag hier.

En verder kijken dan de helpmij neuzen lang zjn! Als iemand anders meer weet zullen ze zeker wel reageren.

ik weet zeker dat mijn pc het aan kan want het loopt soepel en met GTA4 speelt het ook soepel, dat ene kleine stukje verder is dat het carriere laden het doet en als ik op enter druk dat het weer een foutmelding geeft net als die er boven staat, ik had er voorheen geen problemen mee gehad toen speelde het ook de carriere was rond 60 en wil je dan nog zeggen dat ie het niet aan kan ?
 
Ik kan natuurlijk niet weten of er iets is veranderd in de tussentijd aan de pc, ik loop gewoon alle mogelijke opties na.

Zijn de drivers up to date?

Heeft het spel ooit wel gewerkt op de pc?

Is het een origineel?
 
Ik kan natuurlijk niet weten of er iets is veranderd in de tussentijd aan de pc, ik loop gewoon alle mogelijke opties na.

Zijn de drivers up to date?

Heeft het spel ooit wel gewerkt op de pc?

Is het een origineel?

Drie keer Ja want hoe anders kan ik halverwege precentage van het carriere zijn
en het is orgineel want ik heb de code
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan