probleem met Nero 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

jernie

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2004
Goedenavond,

Ik heb het volgende probleem:
Heb Nero 8 geïnstalleerd, en ik wilde een dvd-video maken. Alles had ik klaar staan, wilde menu's toevoegen, en dan nam ik Smart3D voor het menu. Ik klikte op volgende. En toen kreeg ik een zwart beeld, met daarna de melding:

Window-Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer

Het beeldschermstuurprogramma ialmrnt5 functioneert niet meer naar behoren. Sla uw gegevens op en start de computer opnieuw op om de volledige beeldschermfunctionaliteit te herstellen.
Tijdens de volgende keer dat u de computer opstart, wordt een dialoogvenster weergegeven waarin u deze fout aan Microsoft kunt melden.

Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen, ik heb het programma vanmiddag gekocht en het was best duur.

Jernie

De driver van je video chipset geeft problemen. Wat voor configuratie heb je? ( je computersamenstelling en ook je Windowsversie)

INTEL(R) EXTREME GRAPHICS REPORT

Report Date: 12/27/2007
Report Time[hr:mm:ss]: 19:43:06
Driver Version: 6.13.10.3510
Operating System: Windows NT* 5.1.2600 Service Pack 2
Default Language: Dutch
DirectX* Version: 9.0
Physical Memory: 494 MB
Min. Graphics Memory: 15 MB
Max. Graphics Memory: 64 MB
Graphics Memory in use: 17 MB
Processor: x86
Processor Speed: 2992 MHZ
Vendor ID: 0x8086
Device ID: 0x2572
Device Revision: 2

* Output Devices Connected to Graphics Accelerator *

Active Monitors:1

Heb je hier iets aan, zou effen niet weten waar ik het anders vandaan moet halen
Heb windows xp

Jernie

Hoi hoi,

Heb nog wat gevonden.

Systeem:
Microsoft windows xp
home edition
versie 2002
service pack 2

Computer:
Intel(R)
Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
Kloksnelheid: 2.99 GHz, 496 MB

Ik hoop dat ik zo voldoende gegevens heb gegeven. Hoop wel wat van je te horen, want ik zou graag aan de slag willen met Nero 8. Want je kunt er zulke leuke menu;s mee maken.

Jernie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan