Hey, ik zit met een vrij groot probleem. Laatst was ik zo dom geweest om ervoor te kiezen Windows XP als dualboot op mijn Vista PC te zetten. Ik stopte dus het CD'tje erin en de installatie liep goed. Toen ik XP uiteindelijk wilde opstarten om te kijken of het werkte, kreeg ik een groot blauw scherm met daarin een hele vage error. Ik kon ook niet meer naar Vista booten omdat ik daar niet de keuze voor had. Ik dacht dat er niets anders op zat dan maar XP over de harde schijf van Vista te schrijven. Nu start hij goed op, helaas wel met XP. Het probleem wordt nog erger gemaakt doordat hij de speciale firmware voor HP pc's ook heeft verwijderd. Nu herkent hij mijn internet netwerkkaart niet meer. Hij heeft alleen een 19(nogwat) verbinding, maar niet mijn vertrouwde "Draadloze netwerkverbinding 2". Ik heb ook geen cd'tjes ofzo bij mijn pc gekregen. Windows Vista Home Premium was al geinstalleerd en heb hem dus nooit op CD/DVD ontvangen.
Nu is mijn vraag: hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn PC de netwerkkaart weer vindt? Als ik eenmaal internet heb, kan ik Vista wel downloaden via "the illegal way"..
Thanks in advance, ik zit nu een beetje op mijn MacBook met Parallels maar dat werkt ook niet echt lekker.
Laurens.
Nu is mijn vraag: hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn PC de netwerkkaart weer vindt? Als ik eenmaal internet heb, kan ik Vista wel downloaden via "the illegal way"..
Thanks in advance, ik zit nu een beetje op mijn MacBook met Parallels maar dat werkt ook niet echt lekker.
Laurens.