Probleem met nieuwe videokaart !!! NEED SPOEDIG HULP !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuny

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
1
Hoi. Ik had een oude asus a9550, een 128 mb videokaart, die ik later heb vervangen door een club3D 9250, een 256 mb videokaart. Het beeld is beide van ATI. Maar nu is het probleem, toen ik mijn 3d kaart had vervangen had ik alle oude software van de asus verwijderd en daarna van de cd van club3d geinstalleerd, tot hier ging het goed. Alles was prima geinstalleerd, eerst had ik catalyst control center als software en nu heb ik dat weer maar een andere versie maar dan voor de club3d. Maar toen opende ik FIFA 06, ik heb de beeldinstellingen nooit gewijzigd en met de asus had ik de beste kwaliteit, maar toen ik hem met de club3d opende was het beeld niet echt mooi scherp, je zag het heel vaag en onscherp. Nu heb ik bij de instellingen gekeken en koos de beste instellingen, maar dit keer was hij heel sloom en nog iets beter beeld dan de vorige keer maar nog steeds onscherp. En toen heb ik het ook op alle andere instellingen geprobeerd, maar nee, nog steeds hetzelfde. Je zou toch verwachten dat een 256 mb 3d kaart beter is dan een met 128 mb , en trouwens heb je om een SUPER scherp beeld te hebben bij FIFA 06 alleen maar een 3d kaart van 64 mb nodig. HOE kan dit? PLS help.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan