Probleem met NitnedoWif ubs connector

Status
Niet open voor verdere reacties.

Azerty1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2009
Hallo ik hbe hier wat problemen met mijn nitendowifi usb conncetordit kan zijn dat ik op een verkeerde forum zit alsjebliet help mij toch. Mijn NINTENDO WIFI USB CONNECOTOR heeft gewerkt en met die usb ontavnger scheelt er dus niks mee.Ik kreeg foutcode 52003. Ik had het opgeslot door het programma van de nintendo wifi via op mijn bitfefender het bij programma regels te zetten maar toe ik mijn computer had gereset en het connecteren via mijn usb coonecotr terug probeerde voor mijn nds kreeg ik terug dezelfde foutcode ik heb alle handelingen geprobeerd ook die op de nintendo website stonden maar ik lukt me niet Ik heb het enkele keren opnieuw geinstalleert de firewal uit zetten die van de bitdeffender en van de router maar ik krijg het niet aan de gang. Alsjeblieft will iemand hierbij helpen. Ik gebruik als besturingssysteem windows vista.
:confused: :(

je geeft het zelf eigelijk al aan..... zet je firewall uit en antivirus en deinstalleer en installeer opnieuw. dan zal het weer werken. en ja eigelijk horrt dit niet hier denk ik, maar geef toch antwoord.
om zeker te zijn dat je alles van antivirus en firewall uitzet kan je via start/ uitvoeren en dan services.msc intypen in het services scherm komen. stop daar je applicaties die het mogelijk kunnen stoppen. weet je het niet zeker wat je uit moet schakelen? dan kan je ook via msconfig intypen in start/ uitvoeren ook alle opstartitems uitschakelen.succes.

:thumb:

nog andere vragen

Oke dat heb ik nu gelezen maar mijn systeem taal is frans en kan ik niet verranderen dus wat is dan opstart items in het frans?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan