Probleem met no cd crack

Status
Niet open voor verdere reacties.

arwyn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2008
hallo,

IK heb het spel lord of the rings battle for middle earth en die wou ik zonder cd kunnen afspelen. als ik die software dan installeer komt er steeds te staan File size/version missmatch. hoe kan ik het spel nou zonder cd spelen?

alvast bedankt

ik

Het is me niet helemaal duidelijk wat je nou bedoelt.

Een crack installeer je niet, maar plaats je door middel van kopieren en plakken over de originele .exe van het spel. De crack en de originele .exe hebben dan ook exact dezelfde naam. De grote van het bestandje verschilt wel in de meeste gevallen.

Daarnaast moet je rekening houden met de verschillende versies van het spel. Als je een spel net hebt geinstalleerd is dit vaan versie 1.0 van het spel. Daar kan je dan niet een crack met versie 1.5 (ik noem maar iets) overheen zetten. Dan krijg je inderdaad een mismatch.

Probeer eens te zoeken naar een crack met dezelfde versie van je spel of update het spel naar de versie van de crack en plaats deze dan nogmaals.

Lord of the rings.

Die file size missmatch betekend waarschijnlijk dat je een verkeerde versie van deze game heb gedownload.
Heb je de game geupdate?
of heb je gelijk na de installatie de no CD er proberen op te zetten?
Als je heb hem geupdate hebt dan kun je proberen om de versie van het spel te achter halen.
Daar dan een no CD van downloaden en dan zal het moeten werken.
Als dit niet het geval is kijk dan als nog naar de versie van het spel en download dan de 1.0 versie.

Greetz-
Dodo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan