Probleem met Nokia 233 back-uppen, gedownloade spelletjes apart back-uppen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Kan ik gedownloade spelletjes (op Nokia 2330) ook back-uppen? Dus overbrengen naar de pc op één of andere manier?

Je bedoelt een algehele backup maken van je telefoon ? Als ik dat hier namelijk doe, dan wordt gewoon alles gebackupped, dus incl. gedownloade spelletjes e.d.

Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

Een héle telefoon die niet wil backuppen plus misschien de naam van het model, of dat spelletjes op zich die op een telefoon staan te back-uppen zijn naar een pc zijn toch net even twee verschillende dingen. Zo "prima" vind ik het nou ook weer niet kunnen, als je het mij vraagt.

Ps Quoten was macht der gewoonte wat, zal er wat beter op letten, en per ongeluik iets dubbel gepost, (zin en zin plus aanpassing) , sorry dat was een foutje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is en blijft back-uppen van dezelfde telefoon. Of het nu gedeeltelijk is of helemaal. Als het back-uppen al niet gaat, kun je zeker ook niet gedeeltelijk back-uppen. Ik kan de titel zo aanpassen voor je.

Nogmaals;
Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

Misschien lukken de spelletjes dan niet, maar nu ik zag dat ik voor het overige de telefoon ook niet kon back uppen, leek het me wel handig te weten hoe ik dat voor andere zaken zou kunnen doen, en sorry, ik moet wel quoten, want anders heb ik de vraag waarop ik antwoord niet in beeld, merk net hoe lastig het is om gewoon te reageren, want tja, zo doe ik dat normaal nooit.

Ps, maar als je de titel kan aanpassen dan kan het ook inderdaad, nou vooruit, doe dat dan maar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt prima reageren met het bericht in beeld. Via reageer op vraag, heb je de hele topic onder het type veld en met snel reageren (onder op de pagina) heb je het laatste bericht boven je.;)

Titel aangepast.

Zal even wennen zijn, zal het proberen voortaan op die manier te doen. Dat andere aspecten van mijn laatst geplaatste reactie niet op in gegaan wordt daar ga ik het verder maar niet over hebben, verder bedankt maar weer, en doeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan