Probleem met Nokia N70

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Royor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Hallo,
Mijn Nokia N70 werkte het afgelopen jaar prima. Echter heb ik vandaag een firmware updated gedaan. Tijdens het progamma kreeg ik de melding dat de USB kabel verbinding was verbroken en dat ik de telefoon opnieuw moest opstarten (na het verwijderen van de batterij). De telefoon had zichzelf ondertussen al uitgeschakeld! Nu krijg ik de telefoon niet meer aan! Ik heb de batterij al meerdere malen verwijderd en terug geplaatst en ook het langdurig vasthouden van het aan/uit knopje helpt niet! Kan iemand mij hiermee verder helpen? Bij voorbaat dank!

Laatst bewerkt:
Je kunt misschien nog één ding proberen... een harde reset...
Eigenlijk heb je hier drie handen voor nodig....
Leg de telefoon op tafel, druk het groene knopje + het sterretje + de 3 ,tegelijk in, houdt deze ingedrukt terwijl je de aan/uit schakelaar indrukt, houdt de toetsen een paar seconden vast....

Bedankt voor je reactie! Hier was ik al bang voor. Het zal wellicht te maken hebben dat ik een Vodafone Live toestel heb en dit als een (software) mantel over de orginele software is aangebracht! Ik ben benieuwd of ik hierover nog extra (reparatie) kosten moet betalen.

Ook heb ik de vier toetsen (de groene is toch de tweede linker boventoets?) ingedrukt. Dit helpt ook niet! Bedankt ieder geval voor de tip!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan