Probleem met Norman

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabio_Nerd

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Ik heb al ongeveer 6 jaar Norman op me pc een virusscanner.

Om de tijd kan je deze updaten.

Laatst moest ik mij computer opnieuw opstarten van die update alleen ik klikte op later herstarten.

De 2e keer echter klikte ik op nu herstarten maar toen me pc herstart was komt hij nog een keer met de melding nu of later herstarten en nu komt het continu.

En nu daardoor loopt me pc ook risico dus plz help me

Schakel Norman eens uit en schakel Norman daarnee weer in, en kijk of er een melding van het updaten komt, en en zo nee, kijk zelf of er updates beschikbaar zijn.

Het probleem is hoe schakel je het uit want er staat niks over uitschakelen en ik ben bang dat ik met me windows taakbeheer een verkeert proces stop

Fabio_Nerd

Misschien is dit een idee.?

Download Winpatrol eens http://www.winpatrol.com/download.html ...( Nederlandstalig )
via dit progamma kan je ook progamma's (tijdelijk) Uitschakelen/....
of Verwijderen.
Elders op dit Forum staat een uitleg....

Kijk bij Tips&Handleidingen->softwaretips-> 17-05-2007

supernova<:shocked:

Laatst bewerkt:
Hee nu snap ik het al helemaalk niet meer als ik hem verwijder dan heb ik geen norman meer

Je hoeft hem niet te verwijderen
maar via Winpatrol kan je hem tijdelijk Uitschakelen.
Dan hoef je ook niet naar taakbeheer

Maar het is wel een andere optie om Niet naar taakbeheer te hoeven.

Het probleem is hoe schakel je het uit want er staat niks over uitschakelen en ik ben bang dat ik met me windows taakbeheer een verkeert proces stop

Kun je Norman niet via het icoon naast de klok uitschakelen (rechtsklik op het Norman icoon).

kan iemand nog helpen want afsluiten kan zeg maar niet je kan alleen de on- Acces scanner stoppen en dat heb ik al gedaan. Hebben jullie nog een oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan