probleem met nvu

Status
Niet open voor verdere reacties.

haakman123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
ik wil sites maken mt nvu maar ik kan de websites niet op een andere computer bekijken

weet iemand hoe dat komt?

en ik vind het heel raar dat het adres zo heet: D:\Documents and Settings\Gerda Haakman\Bureaublad\sector NLine.html

Laatst bewerkt:
Wat is het probleem?

Je hebt een site gemaakt:
in een map op je computer zit een map met plaatjes plus de files.

Alles heb je geupload.
Dan voer je in de browser het www adres in..............
wat zie je dan?

Url zou handig zijn.

:cool:

Wat is het probleem?

Je hebt een site gemaakt:
in een map op je computer zit een map met plaatjes plus de files.

Alles heb je geupload.
Dan voer je in de browser het www adres in..............
wat zie je dan?

Url zou handig zijn.

:cool:

al bedoel je de site dan staat er dit:D:\Documents and Settings\Gerda Haakman\Bureaublad\sector NLine\sector NLine.html

aanpasing:heb de afbeelding in een map samen met het nvu project
maar hoe maak ik er een url van

Laatst bewerkt:
haakman123,
Oke,Je hebt met NVU een website gemaakt prachtig. Die kan je nu op je eigen computer bekijken door op een pagina te dubbelklikken vb (index.html) , uw browser opent zich en nu kan je in je menu navigeren in je website op je eigen computer en niet op een andere PC ja.
Om die nu op het internet te krijgen zodat de hele wereld uw wonder kan bekijken moet je die uploaden naar de webstek die je van je internet provider gekregen hebt.
Van je Internet provider heb je een login en een password gekregen daarmee krijg je toegang tot uw persoonlijke webstek.
Met een FTP prgramma kan je dan alles naar uw webstek uploaden, als je dan uw adres in de titelbalk van je browser op je eigen PC tikt of bij iemand anders zijn PC kom je op uw website terecht.
Veel succes
groetjes
defietser

maar hoe krijg ik een log in van mijn provider

ik snap het wel maar het lukt niet

haakman123,
Als je bij een internet provider een hosting paket besteld krijg je van die zelfde internet provider een logginnaam en password zo kan je in het control panel om je site er op te zetten.Hoe moet je anders uw site benaderen om er veranderingen aan te brengen.Dus als U een hosting paket besteld hebt moet u van uw provider die gegevens gekregen hebben!!
groetjes
defietser

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan