ik heb een klein programmatje gemaakt met visual basic 6. wanneer het opstart word er een gif afbeelding weergegeven. ik heb dit gedaan door het bestandQProGIF.ocx te downloaden en te plaatsen in de system map (windows 98). met vb6 heb ik deze geladen en het gif componement ingevoegd. wanneer ik het programma op windows vista uitvoer krijg ik de volgende foutmelding: Component QPROGIF.OCX or one of its dependencies not correctly registered: a file missing or invalid
ik heb het bestand gewoon van windows 98 gekopierd (QProGIF.ocx) en geplaatst in de map waar de exe staat.
ik heb ook al geprobeerd het in de system map te plaatsen maar dan krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.
Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?? het probleem ligt niet alleen aan QProGIF.ocx maar de andere ocx bestanden doen het ook niet
Hoe kan ik dit oplossen?
ik heb het bestand gewoon van windows 98 gekopierd (QProGIF.ocx) en geplaatst in de map waar de exe staat.
ik heb ook al geprobeerd het in de system map te plaatsen maar dan krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.
Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?? het probleem ligt niet alleen aan QProGIF.ocx maar de andere ocx bestanden doen het ook niet
Hoe kan ik dit oplossen?