Probleem met Office 2000 Word en Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theijssen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2009
Berichten
1
Beste lezer,
Wie heeft een antwoord op mijn vraag?
Sinds 1,5 maand heb ik een computer met het Microsoft besturingsprogramma Vista Premium. Rond die tijd heb ik ook de software Microsoft Office 2000 SR-1A geïnstalleerd.
Tot 12-9-2009 hebben de programma's Word - Excel - Acces - en Powerpoint goed gewerkt. Afgelopen week heb ik vermoedelijk iets verwijderd wat niet goed is gegaan. Na alles weer opnieuw te hebben geïnstalleerd kan ik Word nog steeds niet openen, de overige programma's wel. Als ik Word open via een bestaand Word-document krijg ik alle icoontjes te zien, maar zodra ik ook maar een actie uitvoer komt boven in de balk te staan Word (reageert niet). Open ik via het Word-programma dat krijg ik 2 witte vlakken te zien, hierbij blijven zelfs de icoontjes zijn weg.
Mijn vraag is: Wie kan mij zeggen welke handeling ik moet uitvoeren om Word weer aan de praat te krijgen. Ik heb niet veel verstand van computers, dus houd het simpel als het kan.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw antwoord.

m.vr.gr,
A. Theijssen
 
Ik heb precies hetzelfde probleem en zoek ook naar oplossing; wie helpt ?
 
Beste mannen,

Ik heb (had) EXACT hetzelfde probleem. Na een beetje speuren op internet de oplossing gevonden!

In ''programma's en onderdelen'' (onder configuratiescherm) de Windows Live Add-in 3.0 verwijderen en klaar is Kees.

Succes!

Gr. Profect
 
Laatst bewerkt:
Office2000word en Vista

Beste Profect,
Veel dank voor hert plaatsen van je oplossing.
Helaas zie ik bij programma's en onderdelen geen "windows live add-in 3.0".
Wel windows live - hulpprogramma voor uploaden
windows live - aanmeldhulp
windows live - essentials
en windows live - sync
Mischien kijk ik op de verkeerde plaats ???
Kan je me wat preciezer aanduiden waar ik "windows live add-in 3.0" moet zoeken of heb je een andere suggestie voor me. Ik ben niet zo'n held in het omgaan met vista.
Bij voorbaat al veel dank.
Whitescreen2
 
word reageert niet

Hallo,
Ik heb ook te kampen met dit probleem. Dit probleem is m.i,. ontstaan nadat de proefperiode van Word 2007 (ik heb een nieuwe computer) is verlopen en ik dit niet heb gekocht.
Wie kan mij helpen!!!!!!
Alvast dank.
 
@digidigi,

Graag een eigen vraag aanmaken. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.
 
Het lukte mij nu ook !
Ik verwijderde Microsoft Office Live Add-in 1.3 en kan weer met Word 2000 (uit Office 2000) werken.
P.s.: Ik verwijderde tegelijk ook "MSOffice Outlook connector", "SQL Server 2005 compact edition" en "Visual C++ 2005 ATL Update".
Succes,
Whitescreen2
 
Word2000 en Vista

Die Live add-in's vind je bij je geinstalleerde software (Start-->Configuratiescherm-->Software); daar kan je ze deïnstalleren.
Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan