Probleem met oortjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ravenny

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Ik heb in mijn computer 2 plaatsen waar ik boxen of oortjes in kan duwen, mijn oude oortjes kon ik altijd achter in de pc duwen en gewoon ermee werken, maar sinds mijn oude oortjes kapot zijn en een stel nieuwe heb gekocht, blijkt dat deze oortjes te kort om in de achterkant geduwd te worden. Dus ik heb mijn oortjes in de voorkant geduwd (groen ding met koptelefoon erboven) en de computer geeft wel gewoon alles aan dat er geluid is maar, ik hoor niets door mijn oortjes. Weet iemand van jullie hoe je dit kun laten werken.

Edit: Ik heb windows Vista

Groeten, Ravenny

Laatst bewerkt:
Heb je een losse geluidskaart ? Kan namelijk zijn dat deze niet is doorgelust naar de voorkant.

Als je de oortjes in de achterkant drukt dan werkt het wel ?
Want dan zou het een doorlus probleem kunnen zijn. Is de aansluiting aan de voorkant wel eens eerder gebruikt ?

Dan zou ik toch eens brutaal zijn en de zijkant van de pc opendoen om eens te gluren of er een losse geluidskaart in zit, en of deze dan doorgelust is naar de front-bay.

Hmm, stel dat het geen doorlus probleem zou zijn he, wat zou het dan anders kunnen zijn?

Front-bay kapot ? Zitten er nog andere aansluitingen op, werken die wel ?
Kabeltje los getrilt na verloop van tijd misschien.

Front-bay kapot ? Zitten er nog andere aansluitingen op, werken die wel ?
Kabeltje los getrilt na verloop van tijd misschien.

Er zitten 2 usb aansluitingen en die werken perfect, de reset knop gebruik ik ook alijtd (alleen als het nodig is natuurlijk) op de voorkant. En ik heb heus wel geprobeerd ze er opnieuw in te duwen :p.

beste oplossing: audio verlengkabel van n halve meter / meter ^^
gemakkelijk zelf te maken/laten marken door plaatselijke computerboer

Kan ook nog, kant en klaar is trouwens wel een stuk goedkoper dan bij de audioboer. Ten minste dat is mijn ervaring.

niet audioboer, de plaatselijke computerboer, en voor een gewone kabel + de juiste jacks erop te zetten vraagt ie maar de helft van een kant-en-klare kabel (misschien omdat het ook wel een kortere kabel was dan die kant-en-klare kabels)

Bij onze computerboeren kan je zover ik weet niet eens kabels laten maken, allemaal kant en klaar spul. :)

Bij onze computerboeren kan je zover ik weet niet eens kabels laten maken, allemaal kant en klaar spul. :)

:p, handig als je zelf een computerboer bent he, is speciale service in onze winkel: wij maken custom pc's en custom kabels op aanvraag ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan