Probleem met openen PDF bestanden op Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mowat2

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2004
Berichten
64
Als ik op het internet zit en ik wil een PDF bestand ( Acrobat reader) openen dan krijg ik sinds enige tijd altijd volgende tekst " De invoegtoepassing is niet juist geïnitialiseerd" . Soms komt er dan nog een tweede bericht " De invoegtoepassing is gevonden, maar er is een fout opgetreden".
Ik heb tot voor enkele weken nooit problemen gehad om zulke PDF bestanden te openen. Waar kan het probleem zitten en weet iemand hoe ik het kan oplossen?
 
Probleem is vaak te vinden bij "common files" meestal een office toepassing. als je geen zin hebt om precies uit te zoeken welke toepassing verantwoordelijk is kun je ook gewoon de pdf file opslaan als "save as" en daarna gewoon in acrobat openen.
 
en wellicht adobe reader opnieuw installeren.
 
Bedankt voor het antwoord jongens.
Eerste antwoord : ik kan het PDF niet opslaan met save as , want het gaat eerst en vooral meestal om gegevens die ik via google opzoek en soms moet ik wl een 10 tal PDF's openene , lezen en zien of het wel hetgene is dat ik zoek. Of ik zou altijd al die bestanden moeten opslaan en nadien allemaal lezen en dan het niet nodige deleten. Maar ik vraag me af ik het kan opslaan met save as , want als ik de lijn met de verwijzing aanklik dan krijg ik mijn foutmelding al , dus ik kan niet save as doen als ik het bestand niet kan selecteren.
Ik neem dus aan dat ik best acrobat reader eens verwijder en opnieuw installeer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan