probleem met openen van een site

Status
Niet open voor verdere reacties.

jernie

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2004
Hoi,

Heb de laatste tijd steeds problemen met het openen van sites.
Ik krijg steeds deze mededeling:

De pagina kan niet worden weergegeven

Wat kan ik hieraan doen??

Ook kan ik geen foto's meer zien, en staat dan een hokje met een rood X erin.

Wie kan mij hiermee helpen.

Download en instaleer Ccleaner, op www.ccleaner.com
Daarmee kun je al je tijdelijke internetbestanden opruimen en opschonen.

Groeten Oossie

Heb het programma ccleaner erop staan, maar ik snap het niet helemaal, als ik het opstart, gaat hij dan mijn hele computer schoonmaken

Jernie

kies in ccleaner voor opschonen, dan maakt ie idd
je pc schoon.

Maar dat wil ik niet. Ik heb alleen maar problemen met het opstarten van sommige websites en ik krijg bij heel veel foto's alleen maar een rood X te zien.
Kan ik dan hier voor ook ccleaner gebruiken of moet ik hiervoor iets anders doen????

het kan zijn dat je teveel tijdelijke bestanden op je pc hebt, dat geeft vaak de problemen die jij hebt.
je kan ccleaner gerust gebruiken, die schoont dat op.

Lees dit eens: Er worden in Internet Explorer geen afbeeldingen weergegeven op websites. Daar staan ook links op naar Symantec waarvan ik er eentje in het Nederlands geef: Met de optie Reclame onderdrukken ingeschakeld, worden pagina's van startpagina.nl niet correct weergegeven. (niet alleen voor startpagina's) Als je een andere firewall draait moet je eens kijken bij add-control/privicy e.d. Mogelijk te strak ingesteld. Zie ook dit topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&postid=1339264

Maar moet ik dan eerst niet aangeven wat ik opgeschoont wil hebben, ik ben namelijk bang dat ik zo niets meer op mijn computer heb staan.
Of denk ik nu helemaal fout.

Jernie

vink alleen tijdelijke internet bestanden aan, kan geen kwaad.
helpt dit niet, kijk dan eens naar de link van Gezina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan