Na het updaten van HP etc heb ik problemen met het printen en scannen..
Besturingssysteem Windows 10/64; Desktop-5LH7R1G (HP17-p110nd) Printer HP ENVY 7640 serie.
Tot aan de update kon ik het icoontje op het buroblad HP ENVRY 7640 serie openen en kreeg een overzicht van de mogelijkheden t.w.
o.a printen scannen etc.
Wanneer ik na de update dit icoontje aantik krijg ik de melding: DEVICE SETUP.EXE met de vraag ja of nee.
Hoe kan ik de melding devicesetup.exe verwijdering, want ik denk dat dit het probleem is.
Besturingssysteem Windows 10/64; Desktop-5LH7R1G (HP17-p110nd) Printer HP ENVY 7640 serie.
Tot aan de update kon ik het icoontje op het buroblad HP ENVRY 7640 serie openen en kreeg een overzicht van de mogelijkheden t.w.
o.a printen scannen etc.
Wanneer ik na de update dit icoontje aantik krijg ik de melding: DEVICE SETUP.EXE met de vraag ja of nee.
Hoe kan ik de melding devicesetup.exe verwijdering, want ik denk dat dit het probleem is.