• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Probleem met opmaak asin grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

PGOOSSENS

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2008
Hallo,

Ik heb een hele simpele tabel met grafiek

Plan 6.300
Actual 6.400

Nu wil ik dat de schaal echter gewoon bij 0 begint omdat de verhouding tussen de balken anders zo scheef is (volgends de balken zijn de actuals 2x het plan) omdat de x as bij 6000 begint.

Als ik dit aanpas met rechtermuisknop - as opmaken gebeurt er niets. Hoe kan dat?

Gr.
Paul

Je bent er bijna.

Rechter muisklik op de Y-as> As opmaken > tabblad Schaal > Minimum op 0 zetten > OK.
Klaar.
Zo niet, dan graag een voorbeeldbestandje.

Foutje

Sorry ik zeg het verkeerd, de aanpassing die je noemt doe ik, maar er verandert niets. Elke keer als ik weer opnieuw probeer te wijzigen blijft er dan ook gewoon de oude instelling in staan.

Bijlagen

Sorry ik zeg het verkeerd, de aanpassing die je noemt doe ik, maar er verandert niets. Elke keer als ik weer opnieuw probeer te wijzigen blijft er dan ook gewoon de oude instelling in staan.
Toch maar gewoon de raad opvolgen.

Zie bijlage
Wim

Bijlagen

Bedankt!

Hallo,

die had ik opgevolgt, maar zie nu in jouw voorbeeld dat je het vinkje ervoor juist weg moet halen. Bedankt!

Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan