Probleem met opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProKiller

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2006
Hallo. Ik maak rap muziek. En ik heb een nieuwe pc gekregen. Op mijn laptop kon je altijd met de programma bijvoorbeeld all sound recorder xp de geluid van de achtergrond opnemen en de microfoon. Maar met deze microfoon is het zo dat die alleen maar opneemt wat ik door de microfoon zeg. En de muziek die afgespeelt word in de achtergrond (windows media player) word niet opgenomen. :confused:

Laatst bewerkt:
Hallo. Ik maak rap muziek. En ik heb een nieuwe pc gekregen. Op mijn laptop kon je altijd met de programma bijvoorbeeld all sound recorder xp de geluid van de achtergrond opnemen en de microfoon. Maar met deze microfoon is het zo dat die alleen maar opneemt wat ik door de microfoon zeg. En de muziek die afgespeelt word in de achtergrond (windows media player) neemt die niet op. het is beetje moeilijk uit te leggen. ik hoop dat iemand me kan helpen. :confused:

Mmm...ik vroeg twee dingen...:) Heb je de All Sound Recorder XP ook opnieuw geinstalleerd? Of kan hij niet onder Vista? Ik zie geen Vista-logo op hun site.

.

Bijlagen

• AllSoundXP.jpg
    AllSoundXP.jpg
    85 KB · Weergaven: 40
jewel de programam doet het gewoon ik kan gewoon opnemen... Alleen dat is bij elke programma zo... Ik kan alleen met de microfoon opnemen.. Maar als ik een instrumental afspeel op de computer dan neem die nie op... Je moet volgens mij paar dingen wijzigen bij audio enzo :)

Ga naar Hoofdvolume, de Windows-mixer. Klik op Opties, dan Eigenschappen. Selecteer in het smalle venster naast Mixerapparaat de Port-IN van je geluidskaart, of klik op het bolletje voor Opnemen. In het venster zet je een vinkje voor alle (vier) de apparaten en dan OK. Je ziet nu dit:

hoofdvolumeopnamejt7.jpg

Selecteer Stereo-mix en zet het volumeschuifje halverwege. Speel nu muziek af. Probeer uit hoe hoog het volumeschuifje moet staan.

Bij vista is het stuk ingewikkelder :D Dat wat jij zegt hoort bij de instellingen van xp.. Of ik heb het mis :D

Is er iemand met vista die me kan helpen met mijn pobleem? Ik heb het snel nodig ..
Alvast bedankt ;)

Word ik geholpen of...? want anders vraag ik wel op andere sites..;) want dit is erg belangrijk voor mij. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan