probleem met opslaan als Word document

Status
Niet open voor verdere reacties.

annettecorine

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Ik gebruik al een poos Open Office, maar het lukt me sinds een tijdje niet meer om de documenten op te slaan als Word document, in het begin lukte dit wel. Weliswaar doe ik opslaan als en kies dan Word 97/XP in de lijst, maar na het afsluiten is het nog steeds een Open Office document.
Heb Open Office al van mijn computer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd - het probleem bleef. Heb de installatie opnieuw laten lopen en de optie 'repareren' gekozen - probleem blijft!!

Wie kent dit probleem en heeft een oplossing gevonden!!!

als het goed is hou je na "opslaan als" twee bestanden over. Het originele .odt bestand en een .doc bestand. Krijg je in jouw geval twee .odt bestanden of wordt er helemaal geen nieuw bestand aangemaakt?

Als het goed is krijg je trouwens ook een bevestigingsscherm te zien voor het opslaan als .doc (tenzij je dat hebt uitgeschakeld) komt dat ding überhaupt tevoorschijn?

reactie

ik krijg een bevestigingsscherm en kies dan opslaan als Word .doc, maar er wordt GEEN doc bestand aangemaakt. Er wordt dan een odt. bestand aangemaakt! Dat is nu juist het probleem.

Bij mij vraagt na het 'Opslaan als' writer of ik echt wil in die Word bestandsindeling opslaan of in odt. Maar tegelijk, onderaan, is aangevinkt : vragen bij niet opslaan in odt-formaat.

Groetjes
IvoHs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan