probleem met opstarten sims 2 deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladylotje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
ik heb de sims 2 deluxe gekocht nu heb ik hem geinstalleerd en alle dingen gedaan die moesten en ik heb de goede software op men pc staan(zo ver ik weet) maar als ik het spel start krijg ik alleen een klein schermpje in beeld waar op staat conflict m wat kan ik doen zo dat mijn spel wel start.

p.s.ik heb eerst sims 2 op mijn pc gehad en die de het wel

Ik neem aan dat je nu probeert het spel op een andere pc dan wel laptop te instaleren.

Klik eens met die pc/laptop op de link in mijn handtekening om te kijken of het spel wel gedraaid kan worden. Zoek het spel op in de lijst en klik op Can you run it?

Ook zou het vermelden van de foutmelding die je krijgt handig zijn en de specificaties van je PC/laptop waarop je het spel wilt spelen.

Ik neem aan dat je nu probeert het spel op een andere pc dan wel laptop te instaleren.

Klik eens met die pc/laptop op de link in mijn handtekening om te kijken of het spel wel gedraaid kan worden. Zoek het spel op in de lijst en klik op Can you run it?

Ook zou het vermelden van de foutmelding die je krijgt handig zijn en de specificaties van je PC/laptop waarop je het spel wilt spelen.

hij zegt dat die kan draaien op mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan