Probleem met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jotje

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Berichten
17
Geruime tijd heb ik een opstart probleem. Het scherm knippert en blijft hangen tot dat het pakt, dan loopt alles op rolletjes. Ben inmiddels al 2 weken beizg om het verholpen te krijgen!

Gisteren heb ik de nieuwste versie van Mcafee erop gezet en dacht dat het probleem was verholpen. Niet dus! Vanochtend weer een lange opstart periode. Nu krijg ik na het opstarten de tekst "Kan geen toegang krijgen tot local server". Ik draai op XP:evil:

Wie weet mij de oplossing aan te reiken in overzichtelijke aanwijzingen want ik ben een digibeet.........:shocked: Snap weinig van een pc! wie durft het aan.............:thumb:
 
Jotje,

De volgende keer hoef je maar een keertje je post er neer te zetten!

Deze zal binnenkort door een MOD (denk ik) worden verwijderd.

Heb je al eens systeemherstel geprobeerd? Of gewoon een keertje defragmenteren? Dit wil soms ook wel eens helpen.
 
Ja sorry ik ben zooooooooooo gretig om het probleem eindelijk opgelost te krijgen dat ik 2x heb gepost. Was niet de bedoeling:eek:

Heb al alles gedaan wat mogelijk is........volgens mij dan
 
Ben overgegaan tot aanschaf nw scherm. Knipperen is over. Toch blijft het opstart probleem bestaan, na inlog gaat hij naar opstartscherm en blijft daar hangen. Misschien doordat ik bij eerdere opstartsessies al zoveel op de pijltjestoets heb gedrukt en is alles van slag, net als ik!!:D Ik heb de vraag in een nw topic geplaats onder xp.
 
Systeemherstel .. gewoon instellen voor de ''knipperacties''?

Iets vreemds bij apparaatbeheer?

Je videokaart kan kapot zijn namelijk.
 
Ja dat heb ik geprobeerd. Maar.................:evil: het systeem is waarschijnlijk gewist gelijk met het screanen van virussen. Ik kan nl maar terug tm 9 oktober jl verder kom ik niet. Als ik verder terug kon in systeemherstel dan zou dit probleem waarschijnlijk al zijn opgelost.

Bedankt, als je nog verder advies hebt hoor ik het graag ....of de pc het raam uit dan is alles ook opgelost:eek:
 
Je kunt misschien proberen om een andere videokaart er in te doen.

Tenzij het laptop is.

Ik raad je het niet aan om een nieuwe te kopen als een ander persoon zegt dat het niet aan de videokaart ligt. Misschien hoef je dus geen nieuwe te kopen. Misschien heb je nog wel een oude,. :confused:
 
pffffffff nu moet ik wel heel moeilijke dingen gaan uitvoern. Wat is een videokaart en waar zit zo iets? Ja sorry blond, en vrouw..........dus weinig pc brains:mad:
 
Ik ben ook blond.

Vraag mij niet waar een videokaart zit. ;)

Er uit halen moet geen probleem zijn. Maar waarschijnlijk staat er ergens op zo'n groen kaartje een naam Nvidia. Dat is dan de videokaart.

Maar nogmaals, laat het anders even wachten totdat er iemand anders bij komt helpen. Ik heb niet zo veel verstand van hardware. :cool:
 
Goed advies. Het is idd misschien beter om er een prof naar te laten kijken. Ik wordt er hyper van en zit al 3 weken alles uit te proberen zonder resu. ja als resu vierkante oogjes en een dosis onzekerheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan