Probleem met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shanax

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2009
Berichten
6
Heey,

Een maand geleden installeerde ik Microsoft Office 2007 de proefversie,
nu was deze vandaag afgelopen dus verwijderde ik Microsoft Office 2007.

Ik wil nu terug in word 2003 werken, als ik en document open,
opent het document en komt er een melding voor:
"Microsoft Office Word is niet voor de huidige gebruiker geïnstaleerd. Voer setup uit om de toepassing te installeren."

Wat moet ik precies doen om het probleem te verhelpen?
Welke setup moet ik uitvoeren?


Bedank!
 
2003 helemaal verwijderen, machine uitzetten, weer aanzetten en 2003 opnieuw installeren misschien?
 
Heb je die bestanden wel als Word 2003 bestanden opgeslagen in je Word 2007 (doc en niet docx)? Anders heb je het probleem dat je 2003 deze nieuwe bestandsindeling niet herkent.

Zoals ik het lees dubbelklik je op het bestand en open je zo Word. Kun je het wel starten via je menu programma's etc?
 
Heb je die bestanden wel als Word 2003 bestanden opgeslagen in je Word 2007 (doc en niet docx)? Anders heb je het probleem dat je 2003 deze nieuwe bestandsindeling niet herkent.

Zoals ik het lees dubbelklik je op het bestand en open je zo Word. Kun je het wel starten via je menu programma's etc?


Ik klik op een bestand die ik maakte in Word 2003,
Deze start op in word 2003, de tekst die ik typte verschijnt,
maar dan komt er die mededeling op..
 
Dan zou ik echt Pasja's oplossing uit zijn tweede post (Word echt volledig verwijderen en opnieuw installeren) uitvoeren.
 
Dan zou ik echt Pasja's oplossing uit zijn tweede post (Word echt volledig verwijderen en opnieuw installeren) uitvoeren.


Ik zal dat eens proberen,
Weet er iemand een goede site waar ik de 2003, kan downloaden?

Bedankt iedereen!
 
Jazeker weet ik een goede site, alleen de Helpmij regels verbieden het plaatsen van links naar illegale software.
Daarnaast, je hád 2003 toch op je systeem? Dan denk ik dat je dezelfde bron moet gebruiken voor herinstallatie als de bron die er ooit voor gezorgd heeft dat je '03 op je systeem kreeg.
 
Jazeker weet ik een goede site, alleen de Helpmij regels verbieden het plaatsen van links naar illegale software.
Daarnaast, je hád 2003 toch op je systeem? Dan denk ik dat je dezelfde bron moet gebruiken voor herinstallatie als de bron die er ooit voor gezorgd heeft dat je '03 op je systeem kreeg.

Ik weet totaal niet meer waar ik die gehaald heb.
Zou je mij die door willen sturen aub?



Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan