probleem met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0188

Banned
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
173
hallo menssen ik heb een laptop een dell latitude d800 met xp.
bij het opstarten krijg ik de volgende melding:

het bestand b57 xp 32.sys op broadcom netxtreme installation media is nodig.

wat zou dit kunnen zijn ,en wat is er aan te doen?

we horen het wel :thumb:
 
Probeer is in veilige modus te starten. Het heeft te maken met je ethernet driver. Die moet dus opnieuw geinstalleerd worden.
 
hij starte nu op en negeerde de melding welke driver moet ik hebben ?

dank u
 
Is de driver van je netwerkkaart waar die om vraagt.
De driver kun je HIER downloaden.
Tabblad Drivers en Downloads>>Netwerk en kies vervolgens de 4e download
(Broadcom 570x Gigabit Integrated Controller, v.8.27.1, A03 )

Groeten Marcel
 
snap er niks van alle 2 gedaan en melding blijft terrugkomen klik ik die weg werkt internet raar?
ook blijft het scherm 3 minuten helemaal blauw voordat hij doorgaat was al langer.
 
a. Deïnstalleer alle Broadcom/Dell Ethernetdriver-software die je terugvindt in Start -> Uitvoeren -> appwiz.cpl
Herstart de pc. De melding zou weg moeten zijn als je inderdaad alle ethernet drivers hebt gedeïnstalleerd.
b. Installeer een van de 2 drivers die je zojuist hebt gedownload. Herstart de pc. De melding zou weg moeten blijven.

Tijs.
 
Let wel op dat je niet evt. Wifi/draadloze driversoftware deïnstalleert. :p
Dus alleen de driversoftware die betrekking heeft op bedraad netwerken.

Waarschijnlijk komt er (o.a.) het woord NetXtreme voor in de naamgeving, alvast als hulp.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
hallo de melding is er nog steeds en bij sofware staat alleen dell wireless wlan card de rest is weg

als ik de melding wegklik werkt internet wel gewoon?
 
Driver startte niet. Ik heb een herinstallatie van de driver gedaan, vanuit Apparaatbeheer, en de melding blijft nu weg.

Tijs.
 
opgelost menssen dank u voor de snelle support met dit weer ,pak er maar een hahahaha:thumb:
 
Klik nog even op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina. :D

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan