Probleem met Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Essie69

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2008
Hallo,

Om de paar dagen krijg ik de melding "Kan Microsoft Ofiice Outlook niet starten. Kan het Outlook -venster niet openen"
Dan maak ik een nieuw profiel aan en kan ik weer enkele dagen verder en dan krijg ik opnieuw de melding: "Kan Microsoft Office Outlook niet starten. Kan het outlook-venster niet Openen."

Ik kan toch geen nieuwe profielen blijven aanmaken ? Wie weet er een definitieve oplossing ? Wat kan er mis zijn ?Ik heb wel eens gelezen dat de archiefmap van Outlook te klein kan zijn ??? Kan dat ?

Ik heb MSO 2007. Help ! Want dit is erg vervelend.:confused:

Probeer op zo'n moment van problemen eens Outlook te starten met de CTRL-toets erbij vastgehouden.
Er wordt dan gevraagd of je in Veilige modus Outlook wilt starten. Dan (natuurlijk) doen. Kijk eens of dat dan anders/beter werkt.

Tijs.

Oplossing zit hem in het resetten

Hallo Essie69,
mijn vader had hetzelfde probleem.
Misschien heb je het al opgelost door naar het probleem te Google-en, maar hier is de oplossing die bij mijn vader werkte.
Tik de volgende tekst in in het zoekveld van het startmenu:
"C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\Outlook.exe" /resetnavpane
en druk dan uiteraard op enter.
Als het goed is, moet het dan normaal opstarten en weer werken.
Het kan zijn dat Het pad naar het programma Outlook.exe bij u anders is en dan moet u iets anders intikken, maar bovenstaande oplossing gaat uit van de standaard installatielocatie.
Deze truc merkt ook bij Outlook2003.Tik dan Office11 in.
Ik hoop dat ik u hiermee geholpen heb.

Gadgeteer

Oké, bedankt. Dat zal ik zeker gaan proberen. Heb ook met veilige modus geprobeerd, maar krijg om de paar dagen dezelfde melding. Ook Outlook helemaal opnieuw installeren heeft niet geholpen.
Hoop dat dit de oplossing is !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan