Probleem met Outlook Calender

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bijlmy

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
iemand krijgt in haar agenda al mijn agendaitems ook te zien. Zelfs
mijn private items worden in haar agenda gezet. Ik heb zowel bij mij als bij haar

gekeken bij Tools, Options, Delegates.
Daar staat Niet aangevinkt dat private items gelezen kunnen worden....

Zou u mij willen helpen, bedankt alvast.

Hoi,

Die worden dan waarschijnlijk doorgestuurd naar haar mailadres.
Dat kan o.a. doordaat er bij jou z.g. 'regels' (zal wel rules zijn in jou versie)
Menu: Extra > Regels en waarschuwingen (heb geen zin om te kijken hoe dat in de engelstalige versie heet)

Voor de duidelijkheid: vermeld bij dit soort problemen altijd of dit op een stand-alone, of in een netwerksituatie in een bedrijf plaatsvindt. Het kan namelijk ook te maken hebben met instellingen in de mailserver.

wat sta er dan wanneer je rechtsklikt op agenda in de mappenlijst.
Daar kun je bij delen kijken en bij eigenschappen.
Staan daar gemachtigden?
mvg leo

Heren,

we hebbe allebei rechten om in elkaars agenda te gaan kijken en afsprake maken....

Ik heb geprobeerd wat jullie zeiden, maar kom toch niet er uit:confused:

Alhoewel ik denk dat het moeilijk wordt je hiermee te helpen, toch wat 'toelichting'

Doet dit zich voor in een (bedrijfs-)netwerk met een mailserver, of op een enkele pc waarmee je beiden werkt?

Alhoewel ik denk dat het moeilijk wordt je hiermee te helpen, toch wat 'toelichting'

Doet dit zich voor in een (bedrijfs-)netwerk met een mailserver, of op een enkele pc waarmee je beiden werkt?

Eerste.

Dan is de meest waarschijnlijke oorzaak dat er iets met jou en 'haar' netwerk- of mailserveraccount niet ok is, of niet correct is ingesteld.
Daarvoor kan je m.i. beter de beheerder contacten dan hier naar een oplossing zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan