Probleem met Outlook Express en Office2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

CordenH

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
Berichten
17
Hallo,

Ik heb een probleem met outlook express. In het verleden gebruikte ik outlook met office2003 en Mailwasher tegen de spam en dat werkte allemaal perfekt. Totdat ik Office2007 installeerde. Sindsdien krijg ik steevast de Outlook van Office te zien. Dus handmatig naat O.E. gegaan en aangegeven dat deze mijn standaard mailprogramma moet zijn. Maar iets overruled deze instelling want elke keer weer komt office terug met zijn outlook.
Uiteindelijk de outlook uit het officeprogramma verwijderd via Software en Verwijderen, maar dit helpt niet. De eerstvolgende keer stond ie weer voor mijn neus.
Ik word er gek van. Het kan toch niet zijn dat ik weer terug moet naar office2003?
Ik zal ongetwijfeld iets verkeerd doen, maar daarom vraag ik ook jullie om hulp.
Wie kan en wil mij helpen?

Cor den Hollander
Vlaardingen
 
Beste cor,

Als je office2007 installeert gaat hij natuurlijk automatisch over op Outlook 2007, ik heb alleen 1 vraagje voor je: Waarom wil je Outlook 2007 niet gebruiken??!
Ik wil je wel helpen heb alleen ff ietsjes meer uitleg nodig.. ;)
Dit soort vragen hoort volgens mij ook niet in deze sectie van het forum... :confused:
 
Hallo RTP,

Bedankt voor je reactie. Tja, wat moet ik verder uitleggen? Ik wil gewoon Outlook Express gebruiken. Dat moet toch kunnen? Ik kan ook andere mailprogramma's gaan gebruiken maar dat is de oplossing niet. Ik vermoed dat ik liever dan maar werk met Office 2003 dan veranderen van Outlook. Ik heb een zwager die nog steeds werkt met Lotus en daar niet van is af te brengen.Vroeger wel eens om gelachen maar nu kan ik mij daar iets bij voorstellen. Waarom moet je zonodig altijd meegaan als er iets nieuws uitkomt als je net zo lekker werkt met het dan mogelijk ouder geworden spul van nu.
Zou het helpen als ik Office2007 verwijder en weer opnieuw installeer met een weggevinkte Outlook?
En waarom stel ik de vraag in de verkeerde sector? Ik ben mij van geen kwaad bewust. En de moderator schijnbaar ook niet.
Met vriendelijke groet,

Cor den Hollander.
 
Hallo RTP,

Nou, ik zat dus waarschijnlijk WEL in een verkeerde sector want ik zie mnu pas dat mijn vraag is verplaatst. En ik beantwoorde je vraag vanuit deze sector en begreep daarom je opmerking niet met boven je berichtje de huidige sector in beeld.Ik vermoed dat ik iets heb zitten lezen , op zoek naar mogelijke eerdere vragen hieromtrent, en gelijk daar mijn vraag heb gesteld, zonder naar de juiste sector te gaan. Maar er zijn ergere zaken in de wereld.
Maar ik leer graag en zal voortaan opletten.
Maar ik ben nog steeds benieuwd of het kan wat ik graag wil.
Met vriendelijke groet,

Cor den Hollander.
 
Misschien helpt dit..?
Ga naar configuratiescherm - Software - dan laatste optie "Programmatoegang en -instellingen" kies daar voor Aangepast. Kies een emailprogramma voor rmails, hier kan je uw emailprogrammaOE weer gaan aanvinken
 
Hallo Aquarius,

HET IS GELUKT !!!!!!
Eindelijk de oplossing. Ik werd al een beetje moedeloos omdat eigenlijk bijna niemand reageerde. Wat aan deze methode zoveel anders is dan ik al heb geprobeerd weet ik niet maar het werkt wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit die optie daar heb bekeken , laat staan gebruikt. Maar we hebben er weer wat bijgeleerd.
Ik wil je bij deze enorm bedanken voor je hulp en meedenken. Ik zal best uiteindelijk eens moeten overstappen, anders had ik nu nog met DOS gewerkt. Maar als iets lekker werkt en geen problemen geeft waarom dan overstappen. En zeker niet als het een beetje wordt opgedrongen.
Nogmaals bedankt en uiteraard tot wederdienst bereid.
Met vriendelijke groet,

Cor den Hollander
Vlaardingen.
 
Hallo Aquarius,

HET IS GELUKT !!!!!!
Eindelijk de oplossing. Ik werd al een beetje moedeloos omdat eigenlijk bijna niemand reageerde. Wat aan deze methode zoveel anders is dan ik al heb geprobeerd weet ik niet maar het werkt wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit die optie daar heb bekeken , laat staan gebruikt. Maar we hebben er weer wat bijgeleerd.
Ik wil je bij deze enorm bedanken voor je hulp en meedenken. Ik zal best uiteindelijk eens moeten overstappen, anders had ik nu nog met DOS gewerkt. Maar als iets lekker werkt en geen problemen geeft waarom dan overstappen. En zeker niet als het een beetje wordt opgedrongen.
Nogmaals bedankt en uiteraard tot wederdienst bereid.
Met vriendelijke groet,

Cor den Hollander
Vlaardingen.

Zonder dank...hiervoor bestaat" helpmij" dan toch, niet?
Ik ben ook nog een OE gebruiker en heb ook nog een probleempje zie maar http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=342245
mocht jij hiervoor soms een oplossing hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan