Probleem met P2P programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angel1985

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Berichten
76
Hallo,

Sinds twee dagen heb ik geen Chello Classic meer maar Wanadoo ADSL Go.

Ik maak gebruik van de P2P programma's DC++ (rmDC++) en Ares.

Tot mijn grote verbazing kan ik sinds ik mijn nieuwe provider heb geen gebruik meer maken van deze programma's.

Bij DC kan ik gewoon hubs betreden, maar ik bij zowel actief als passief zijn krijg ik "Bezig met verbinding leggen..." en meer niet. Ik kan geen bestanden meer downloaden.

Bij Ares kom ik er zelfs niet in, hij blijft maar in de blauwe balk weergeven van <Maakt verbinding> en dat gaat niet weg.

Ik heb mijn firewall (Agnitum Outpost Pro) en mijn virusscanner (McAfee) al uitgezet, maar hij doet het nog steeds niet.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe ik dat op kan lossen? Ik kan wel gewoon internet op...
 
Ja dit probleem heb ik ook zins een paar dagen met ARES.:(
 
Heb je misschien ook een nieuwe router erbij?
Of er nog poorten geopend moeten worden in deze?
 
Nee, ik heb zelfs helemaal geen router en maar 1 pc die rechtstreeks op ADSL is aangesloten :(
 
Voormij geld het zelfde als Angel1895.. dit probleem is nu ook met Shaereza.. blijft maar op in afwachting staan .. maak dus geen conectie..:(
 
ntony, heb jij dit zomaar uit het niets of ben je ook op de een of andere manier veranderd? (andere provider, andere programma's geinstalleerd etc.)
 
Dat probleem had ik sinds enige weken ook met Ares. Het programma bleef maar op 'Connecting' staan, zonder enig resultaat.

Heb zojuist Ares verwijderd en Areslite181 opnieuw geinstalleerd en het werkt weer! :)
 
Laatst bewerkt:
He bedankt, ik heb het geprobeerd en het werkt weer perfect. :thumb:

Ik kan alleen nog steeds niet actief zijn op DC++ ... zoals ik al eerder heb gezegd, ik kon eerst wel actief zijn en heb geen instellingen veranderd. Het enige wat ik veranderd heb is dat ik van kabel naar adsl ben overgestapt...

Ik heb nu ook een heel raar ip adres wat begint met 10.0.0.xxx . Is dat normaal met adsl?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan