Probleem met Page Up en Page Down

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tina01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2005
Berichten
3
Hallo ik ben Tina, ik ben nieuw hier.
Ik heb een probleem met mijn pc. Ik heb mijn pc opnieuw moeten formatteren en installeren. Op zich is dat wel goed gegaan maar en daar komt het nu heb ik een probleem met de toetsen Up en Down en het over de pagina`s gaan van de muis. Het gaat heel schokkerig en niet vloeiend zoals het voor die tijd wel ging. Ik heb helaas te weinig verstand van pc`s om dit probleem zelf op te lossen, ik hoop dat er hier iemand is die mij kan/wil helpen om dit vervelende euvel te verhelpen. Alvast bedankt.

Tina.
 
Hallo Tina,

Welkom op het forum.
Ik vermoed dat het een driver probleem is.
Je kunt dit het gemakkelijkst oplossen door de windows update uit te voeren.
Deze vindt je onder:
=> Start
=> alle programma's
=> windows update

Hier kies je er voor om een aangepast update te doen.

Succes!!!
 
Start, Configuratiescherm, Beeldscherm, Instellingen. Daar zal je misschien de kleuren "hoger" moeten zetten.

Ook kan het zijn dat je daar de knop geavanceerd aan moet klikken om de vernieuwingsfrequentie aan te passen.
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik denk dat je na het installeren van Windows, niet de videokaart driver(stuurprogramma) hebt geinstalleerd. Windows gebruikt nu een standaard driver voor je videokaart. Die symptomen wijzen daarop.

Welke videokaart heb je, dan kunnen we de volledige driver opzoeken voor je.
 
Ik wil beginnen met die mensen die tot nu toe gereageerd hebben te bedanken voor jullie hulp. Dan even de volgende vraag, stom misschien maar waar kan ik dat nakijken van de videokaart. Ik bedoel waar moet ik kijken om te weten welke kaart ik heb. Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel. Ik heb dus echt niet zo veel verstand van pc`s dat blijkt ook nu wel weer.
Bedankt alvast Tina.
 
Ga naar:
Deze computer(klik met rechts) > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer > beeldschermadapters,
hier zou de naam van je videokaart moeten staan.
 
:thumb: Hallo Lex maar ook de andere die een reaktie gegeven hebben. Mijn probleem is opgelost. Jullie hadden allemaal een beetje gelijk, nee niet een beetje jullie hadden gelijk. Ik heb alles wat aan gedragen is gedaan en uit gevoerd. Het heeft wat bloed zweet en tranen gekost maar dat is altijd nog goedkoper als een nieuwe pc of een gang naar een pc winkel om het te laten doen. Door jullie hulp heb ik de oplossing kunnen vinden waar ik normaal gesproken met mijn handen in het haar zat omdat ik gewoon niet voldoende verstand van pc`s heb. Ik heb ge-update de juiste drivers kunnen vinden en de schermresolutie aan gepast. Nu werkt alles weer als een zonnetje, mensen heel hartelijk bedankt voor jullie spontane hulp echt toppie.

Een uiterst dankbare Tina.
 
Graag gedaan Tina.:)

Kijk eens rond hier op Helpmij en stel gerust vragen als je het niet weet. Je leert een hele hoop hier op Helpmij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan