Probleem met pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orca22

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
Beste mensen, ik heb een probleem met de weergave van mijn site. www.xs4all.nl/~acro22

Bij het weergeven van de site in mijn pc(offline) verschijnt de site wel goed!! Online, in meerdere browsers, verschijnt er een rood vlak door het tekstgedeelte heen, het rood wat er hoort moet alleen rechts verschijnen. wie kan mij helpen( en let op, ik ben pas een beginner hoor)

alvast bedankt.

Bij mij is de pagina ook helemaal rood, behalve de vakken e-mail mij enz.
De tekst is dus inderdaad bijna niet te lezen.

Groetjes.

Zelfde beeld als bij Tanja 1968

snap het niet

Bij mij klopt ie nog steeds niet, zou het dan aan de browser kunnen liggen??? ik ga proberen een screenshot te sturen om het te laten zien

inderdaad

inderdaad die rode vlakken horen niet. Als ik de pagina offline laat zien in bijv frontpage, dan zie tijdens de opbouw die vlakken heeeeel even rood maar verdwijnen dan!!! gek he

het probleem is er nog steeds hoor!!

Mensen, ik weet natuurlijk niet of jullie er nog mee bezig zijn, maar ik krijg geen reacties meer!!! Het probleem is er nog steeds hoor!!! :o

Niet te snel, er zal nog wel iemand langskomen die meer van programeren weet.
Het kan wel even duren, maar je krijgt nog wel reactie.

Groetjes.

bedankt voor de respons

bedankt voor de respons. Het lijkt erop dat ik het voor mekaar heb, heb wat verandert met de tabellen. weet niet precies waardoor het kwam maar hij is nu goed. Bedankt allen voor de pogingen en in de toekomst zal ik zeker vaker een beroep doen!!!

groetjes Orca22

volgens mij zie ik hem wel helemaal goed...
alleen rechts en links een rooie balk.

ziet er inderdaad beter uit. :thumb:

groetjes

opgelost

Ja . Zo hoort ie te zijn.
Probleem opgelost.
De groeten.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan