• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Probleem met pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilse Roelofs

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2004
:o
Ik heb het volgende probleem: ik heb een sheet met een aantal formules. 1 kolom loopt echter helemaal door en nu heb ik op de 1 of andere manier 73 pagina's, terwijl er maar 3 met gegevens zijn ingevuld. Hoe krijg ik deze weg?
(ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is)

heb je helemaal onder aan niets getypt want bij mij is het zo van als ik nar benden ga en weer naar boven dat die dan weer verdwijnen

Probeer eerst eens wat ie doet als je alle regels in die kolom leeg maakt

dit doe je heel snel door op de eerste lege cel in die kolom te gaan staan shift + end indrukken shift ingedrukt houden en dan shift +down(pijltje naar beneden)
alles is nu geselecteerd

vervolgens delete
en hopelijk gelukt
Lukt dit niet dan kan je nog proberen :

selecteer een lege cel die in een kolom er naast zit.
kopieer deze ctrl+C vervolgens selecteer je alle cellen uit die andere kolom met bovenstaande methode
als alles is geselecteert RECHTER muis button
Plakken speciaal >>> opmaak >>> OK

nou nu moet het lukken

Ik kan niet de kolom selecteren en leegmaken omdat er heel veel gegevens instaan en formules.
Ik weet niet hoe ik een kolom moet selecteren naar beneden toe. (dus daarmee bedoel ik bijvoorbeeld vanaf C50 tot oneindig??)
Ik heb voor mezelf nu wel een oplossing bedacht:
bij het printen geef ik gewoon het aantal pagina's aan dat ik wel uitprinten (tot hoever de gegevens zijn ingevuld.) maar dit is een houtje touwtje oplossing

Sorry Ilse,
Heb het eerste stukje van mijn antwoord
verkeerd geformuleert

Probeer eerst eens wat ie doet als je alle regels in die kolom leeg maakt VANAF de laatst ingevulde cel

Volg daarna deze aanwijzing

Dit doe je heel snel door op de eerste lege cel in die kolom bv:C50 te gaan staan shift + end indrukken shift ingedrukt houden en dan shift +down(pijltje naar beneden)
alles is nu geselecteerd

vervolgens delete
en hopelijk gelukt
Lukt dit niet dan kan je nog proberen :

selecteer een lege cel die in een kolom er naast zit.
kopieer deze ctrl+C vervolgens selecteer je alle cellen uit die andere kolom met bovenstaande methode
als alles is geselecteert RECHTER muis button
Plakken speciaal >>> opmaak >>> OK

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan