probleem met pdf op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

fulleffect

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Hallo,

Ik heb een website van een linedance school waarop alle dansen te vinden zijn in pdf formaat welke bij hun uitgelest zijn. nu is het feit dat de meeste pdfs normaal tonen, maar er zitten enkele pdfs bij die wit blijven. alle pdfs worden zelf gemaakt door middel van cute pdf. ik heb al geprobeerd om ze op andere manieren op te slaan, maar het maakt niet uit. zodra je op de link klikt en "doel opslaan als" gebruikt en download naar je pc toont hij wel normaal.

hoe komt het en wat doe ik er aan?

als voorbeeld:
http://www.renegades-linedance.nl/dansen/downinmexico.pdf

alvast bedankt.

Dan ligt het volgens mij aan jouw computer. Want dat .pdf bestand wat in de link stond opent bij mij in Opera onder Windows prima. Er staat weliswaar niet veel in (alleen een titel en paginanummer) maar verder werkt alles prima. Probeer het eens met een andere browser of computer! Of kijk of je pdf reader up-to-date is!

mr32 :cool:

Hmm, dat is inderdaad vaag.

En als je het bestand nou eens in bijvoorbeeld OpenOffice maakt en het via OpenOffice als .pdf opslaat? (en anders kun je altijd nog een .pdf printer gebruiken) En als dat niet lukt, zou je eens moeten kijken of het met de professionele pakketen van Adobe niet werkt, (dan zou ik gewoon eens vragen aan iemand die dat heeft of je het kunt proberen...)

Verder weet ik hier geen antwoord op... :confused:

mr32 :cool:

ik heb cute pdf en nog zo een pdf writer geprobeerd en de "opslaan als" van words 2007. het rare is dus dat het niet bij allemaal is. maar bij sommige. en ik heb deze die ik nu als voorbeeld gaf al wel 20x opnieuw opgeslagen op 4 verschillende pcs.... dus ik wordt er een beetje gefrustreerd van:D

Probeer het eens met die printer. Het kan zijn dat je het programmaatje Ghostscript nodig hebt. Als je het vervolgens geïnstalleerd hebt, moet je gewoon als printer de Bullzip printer kiezen, waar je vervolgens alles in kunt stellen en het als pdf kan laten printen (opslaan dus ;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan