Probleem met pdf openen 1ste keer

Status
Niet open voor verdere reacties.

markdragie

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Berichten
18
Beste,

Ik heb een probleem met het openen van pdf bestanden welke op websites staan. Ik vebruik een windows xp pc met ie8 en adobe reader en als ik op een website een pdf file zie staan en als ik deze dan aanklik dan opent deze niet. Ik krijg dan een download scherm welke niet meer stopt en niets lijkt te doen. Als ik dat scherm sluit en de pdf nogmaals aanklik dan opent de pdf file meestal wel. Soms moet ik het ook meerdere keren proberen.
Ik heb alles al helemaal geupdate maar dat heeft niet geholpen. Iemand een idee? Alvast bedankt.
 
Hallo Mark. Of wellicht IE 8 opnieuw instellen. klik

Je zou nog eens kunnen proberen om firefox te pakken of google chrome. Kijk eens wat dat gaat worden.;)
 
Hallo Mark. Of wellicht IE 8 opnieuw instellen. klik

Je zou nog eens kunnen proberen om firefox te pakken of google chrome. Kijk eens wat dat gaat worden.;)

IE8 opnieuw installeeren had ik al geprobeerd en werkt helaas ook niet. Firefox is helaas geen optie omdat we een programma (webbased) gebruiken hier welke alleen is geprogrammeerd voor IE. Binnen dit programma heb ik het probleem juist ondekt maar het is ook op andere sites.
 
Mhh, listig probeer deze eens eraf te gooien en toch een nieuwe install. Kennelijk is er wat achtergebleven en lukt het niet om te openen.

Klik en ga naar adobe FAQ.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan