Probleem met pijltje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pibanel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jul 2014
Goede Morgen Forum leden.

Ik ben Pibanel en sinds vandaag nieuw hier.

Mijn vraag is ik heb Windows7 en een Logitech MX620 muis.

Mijn probleem is dat als ik een tijdje mijn Pc aan hebt en op een site zit of een spelletje speel dat mijn muispijl opeens stilstaat en ik dus niet verder kan ook kan ik dus mijn Pc op de normale manier niet uitschakelen
En kan ik dat enkel via opnieuw opstarten .
Ik heb in mijn muis nieuwe batterijen gedaan.
Maar het probleem blijft maar komen.

Ligt het aan mijn muis ,of aan mijn Pc?
En wat kan ik hieraan doen.
Tot zo mijn vraag en alvast bedankt
Gr Pibanel

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je vraag naar een betere sectie verplaatst. Helpmijdagen sectie is zoals de naam al aangeeft, voor onze jaarlijkse Helpmijdag.

Het zou kunnen dat je PC te warm wordt en daardoor compleet vast loopt. Kijk eens in de kast of de ventilatoren niet vol met stof zitten. Zo ja, dan voorzichtig met een schoon kwastje schoonmaken en het stof met de stofzuiger op afstand opvangen.

Ik verwacht het niet, maar je zou eens kunnen proberen als de machine hangt, of deze nog reageert op onderstaande toetsaanslag(en). Zo ja, kijk dan eens wat de grafiekjes van 'prestaties' je laten zien.

Ctrl-Alt-Del -> taakbeheer -> prestaties.

Dank je wel Crash. zal kijken.
gast0225 dat heb ik gedaan maar niet s geholpen ,maar toch bedankt voor je tip.
Gr Pibanel

Per e-mail binnengekomen (als antwoord op watchdog):

En het word alleen maar erger en moet ik mijn pc via opnieuw opstarten weer opstarten,begrijp niet wat hier de oorzaak van is alles al geprobeerd.maar niets dat het probleem oplost.

Mumzel wat bedoel je hiermee mijn antw op de vraag van watchdog hier te plaatsen.
Had het fijner gevonden als je een oplossing had voor mijn probleem.

@Pibanel
Je had gewoon hier in je eigen topic kunnen reageren, watchdog is een automatisch gegenereerd e-mail bericht dat wordt verstuurd als er na een bepaalde tijd niet meer is gereageerd in je topic.
Je kunt altijd zelf je topic "omhoog kicken" door zelf te reageren om het opnieuw onder de aandacht te brengen.
@mumzel is een beheerder van Helpmij die jouw mail alleen maar hier heeft neergezet, anders was je bericht verloren gegaan.
En het word alleen maar erger en moet ik mijn pc via opnieuw opstarten weer opstarten,begrijp niet wat hier de oorzaak van is alles al geprobeerd.maar niets dat het probleem oplost.
Succes met je vraag verder.

Laatst bewerkt:
Oké dank je wel. ik moet nog ff kijken hoe het hier allemaal precies werk. vandaar.
Gr vanuit purmerend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan