Probleem met portforwarden thomson twg-870u

Status
Niet open voor verdere reacties.

damien055

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2013
hallo ik ben nu al een week bezig om met mijn thomson twg870u te portforwarden maar het lukt gewoon niet kan iemand mij helpen hier een aantal screenshots:
t-twg870 u portt.jpgt-twg870u port help.jpgcmd help me.png
Bedankt alvast!

Zou moeten werken, heb je geen firewall op je server/computer zelf aanstaan? luistert de server daarnaast wel naar de interface die met je router is verbonden?

Zou moeten werken, heb je geen firewall op je server/computer zelf aanstaan? luistert de server daarnaast wel naar de interface die met je router is verbonden?
Bedankt voor je snelle reactie ik heb zelf eerlijk gezegd geen idee van firewall en interface zal jij mij daar mee willen helpen?
en hoe ik dit moet doen om het allemaal inorde te krijgen?

vul bij external ip adres maar eens ook het internal ip adres in, zo doe ik het in mijn thomson en nooit problemen gehad

ja, gewoon 2maal 192.168.0.26
ik zal vanavond thuis eens een screenshot maken van mijn situatie

Thomson.jpg

ik heb alleen de poorten geforward naar de desbetreffende apparaten en dit werkt perfect
ook niets getriggerd

ik heb geen skype,sorry

voor lokale ip adres ranges kan je gebruik maken van 192.168.x.x of van 10.0.x.x dat komt allemaal op het zelfde neer
ik gebruik 2 verschillende netwerken en om het overzichtelijk te houden heb ik er 1 in 10.x.x.x range

als het nu nog niet lukt weet ik het ook niet meer,dubbelcheck of je de juiste poort hebt en of je het juiste lokale ipadres gebruikt
en zoals royb3 al zegt: disable je firewall tijdelijk om uit te sluiten of dat niet de oorzaak is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan