gekkethunder
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 okt 2008
Beste mensen,
Ik ben al een tijd bezig om te proberen een Teamspeak servertje op te zetten voor mijn maten. nooit problemen mee gehad tot we over gingen op Telfort.
Ik heb nu de modem: ZyXel P-2602R-D1A
en router: Sitecom Wireless Network Broadband Router 54G
Want mijn probleem nu is dat als ik een port forward op mijn Modem dan blijkt hij niet open te gaan, ik gebruik tijdens de forward de IP die ik toegewezen krijg van mijn Modem "192.168.1.34".
EDIT: Ik krijg de IP door van mijn router: "192.168.0.100" als ik de de kabel in de WAN slot doe achter in mijn router
Ook als ik de DHCP Uitzet van mijn router wat mij vertelt is te doen pakt niet goed uit.
ik krijg dan geen internet verbinding en ook niet als ik een vast IP instel.
De netwerk kabel van de modem naar router zit niet in de WAN slot.
Kan iemand me verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Ik ben al een tijd bezig om te proberen een Teamspeak servertje op te zetten voor mijn maten. nooit problemen mee gehad tot we over gingen op Telfort.
Ik heb nu de modem: ZyXel P-2602R-D1A
en router: Sitecom Wireless Network Broadband Router 54G
Want mijn probleem nu is dat als ik een port forward op mijn Modem dan blijkt hij niet open te gaan, ik gebruik tijdens de forward de IP die ik toegewezen krijg van mijn Modem "192.168.1.34".
EDIT: Ik krijg de IP door van mijn router: "192.168.0.100" als ik de de kabel in de WAN slot doe achter in mijn router
Ook als ik de DHCP Uitzet van mijn router wat mij vertelt is te doen pakt niet goed uit.
ik krijg dan geen internet verbinding en ook niet als ik een vast IP instel.
De netwerk kabel van de modem naar router zit niet in de WAN slot.
Kan iemand me verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Laatst bewerkt: