Probleem met PowerISO..

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildcatnl

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Hallo,
Ik had Need For Speed ProStreet gedownload en geinstalleerd via poweriso. Dat werkte goed maar nu heb ik PowerISO van mijn pc afgegooid en Need For Speed is nogsteeds gemount. Ik heb al geprobeerd opnieuw poweriso te installeren maar dat werkte niet... Iemand nog een idee? Alvast bedankt!

klik op je rechtermuisknop, op de schijf waar het spel is gemounted en dan schijf uitwerpen

zeg ff of het gelukt is

Iemand nog een idee?
Want het neemt toch ruim 4 gb op mijn computer in beslag. :shocked:

heb je um al verwijerd bij software?
anders zou ik deze vraag op opgelost zette en dan ff nieuwe vraag maken

heb je um al verwijerd bij software?
anders zou ik deze vraag op opgelost zette en dan ff nieuwe vraag maken

kom deze vraag toevallig tegen.... en heb een vraag : Waarom???

een tijdje geleden,
zelf denk ik dat dit voor een ander topic bedoeld was

mvg

Hopelijk weet nu iemand hoe ik dit kan oplossen... Ik zit nu namelijk nog steeds met een bestand van 4,7 gb op mijn computer. :confused:

Need For Speed ProStreet staat dus gemount in een programma dat er niet meer is....

Probeer anders eens dit ?

Heeft helaas niet geholpen, ik heb powerISO en Need For Speed verwijderd maar nog steeds is de cd gemount. :confused:

Dan misschien dit programma? Maak wel eerst een backup van je register.

Een backup van het register maak je gewoon start > uitvoeren > regedit > bestand > exporteren toch?

Dan wordt het tijd voor knappere koppen bij Helpmij.nl. Ik weet het verder niet :confused:

Dus als ik het goed begrijp heb je bij "Deze computer" nog een station staan waarin NFS is gemount?

Kan je dat station ook nog benaderen?
Heb je bij Taakbeheer gekeken (CTRL+ALT+DELETE) al gekeken of PowerISO nog voorkomt?

Heb je al eens in Veilige Modus opgestart en het toen geprobeerd?

Dus als ik het goed begrijp heb je bij "Deze computer" nog een station staan waarin NFS is gemount?

Kan je dat station ook nog benaderen?
Heb je bij Taakbeheer gekeken (CTRL+ALT+DELETE) al gekeken of PowerISO nog voorkomt?

Heb je al eens in Veilige Modus opgestart en het toen geprobeerd?

Ja, ik kan het station nog gewoon openen, ik kan NFS ook opnieuw installeren als ik wil.
Bij taakbeheer staat powerISO ook niet meer of iets wat er op lijkt en ook toen ik mijn pc in veilige modus opstarten bleef NFS gemount. :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan