Probleem met printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arts

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Berichten
6
Hallo,

Door problemen opnieuw Windows geïnstalleerd. Vanuit Word printen geeft geen problemen. Automatisch herkenning (Dell 1815 dn) printer. Helaas worden bijvoorbeeld mailtjes of PDF-documenten niet juist geprint. Het zijn gecomprimeerde pagina's die dan een kleine zwarte geprinte rechtoek vormen. Ook de testpagina vanuit Windows wordt niet goed geprint. De PC staat op een Apple router (Airport) en is met kabelsverbonden aan de printer. De herkenning van de printer in het Apple-netwerk door de Windows PC geschiedt via het programma Bonjour (programma speciaal geschreven om Windows PC's te laten communiceren met een printer in een Apple netwerk).

De printjes vanuit een Windows laptop (draadloos via dezelfde Apple router) en de printjes vanuit de I-Mac zijn goed.

Ik heb getracht de software/drivers van de Dell-printer te zoeken op I-net. Ik vind alleen maar een soort update-programma die de printer in het netwerk moet herkennen. Dat werkt niet. De "gewone" software voor deze printer kan ik niet vinden. Ik weet niet of het installeren van deze drivers de oplossing is voor het probleem.

Kan iemand mij een beetje op weg HELPEN?

Bij voorbaat dank voor je tijd en kennis.

Gr Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan