Probleem met processor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram Hatoka

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Een goede middag,

ik heb een laptop van Medion, mijn laptop is op zich niet slecht, ik heb een
NVDIA Geforce 9600M GS 256Mb,
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T5800 @ 2.00GHz
4 Gig ram

Echter heb ik problemen, ik speel namelijk games zoals World Of Warcraft, dit game verreist een redelijk goede computer. Wanneer ik naar de delen ga waar er veel spelers zijn dan begin ik problemen te krijgen, ik heb nochtans alles op laagste staan...
Ik heb geen virussen/... en ik onderhoud mijn pc regelmatig, ik laat ook geen background programs runnen als ik speel want ik gebruik Gamebooster. Een virusscanner ligt er ook niet aan... Wanneer ik dan ga kijken naar de temperatuur van mijn GPU dan zie ik dat deze zeer hoog gaat... deze bereikt op sommige momenten meer dan 90graden volgens speedfan. De core 0 en core 1 bereiken meestal rond de 74 graden.
Ligt het aan mijn processor dat ik zo een problemen heb tijdens het gamen? Of mis ik iets anders?

Ik heb al gedacht om een onderlegger te kopen met ventilatiesystemen in... ik weet niet hoe dat noemt maar je gebruikt het om onder je laptop te zetten.

Heeft u echter een andere mogelijkheid?

Ik dank u vriendelijk,

Bram.

Kijk eens naar de ventilatoren,en of de boel daar schoon is. Spuitbus lucht doet wonderen.(electronicazaak)
Zet hem eens weerszijde op iets,boeken zeg maar,dat de onderkant vrij is.
Dan kan je daar iets naar maken.
Jouw temp. zijn inderdaad veels te hoog. 32 -35 graden is goed.

Laatst bewerkt:
Dit is gebeurd

Hallo,

Dit is namelijk gebeurd... ik heb dit meteen gedaan na het lezen van uw reactie.
De ventilator was niet echt stoffig...
Is er een andere oplossing? Dat met die boeken had ik al geprobeert.

Enorm bedankt voor uw hulp!
Alvast bedankt,
Bram

Graag gedaan.
dus maak iets,dat makkelijk is,voor eronder..Stuk rubbermat met noppen,of zoiets.

Kijk eens naar de ventilatoren,en of de boel daar schoon is. Spuitbus lucht doet wonderen.(electronicazaak)
Zet hem eens weerszijde op iets,boeken zeg maar,dat de onderkant vrij is.
Dan kan je daar iets naar maken.
Jouw temp. zijn inderdaad veels te hoog. 32 -35 graden is goed.

nee hoge temps zijn normaal bij gamen hoor

Gamen

Wel het is idd waar dat je bij gamen hogere temperaturen bereikt, ik ga me iets kopen om eronder te leggen, je kan de link onderaan weervinden. Denken jullie dat dat de moeite waard is?
Ik ga me ook een 64 bit windows 7 installeren in plaats van de 32 bit die ik nu heb, want mijn pc gebruikt maar 3 van de 4 gig ram die er beschikbaar zijn.... hoe zou ik daar aan beginnen? Het installeren van de 64 bit verloopt tog anders of niet soms?

Groetjes Bram

Lees even de lijst hier door.
Is nog iemand bezig met Win 764 over Xp 32 te laden
Geeft veel fouten.
Heb je XP en een cd-rom,moet je eerst XP met 64 bit laden.

Heb IK het mis,dan hoor je dat wel.
Lees even op Goole,hoe dat verloopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan