probleem met r4i kaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter laren
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

laren

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
hallo,

ik heb een week of twee geleden een ds-i gekocht en vanmiddag een gold kaart gehaald in hilversum, na eerst de melding gehad te hebben van menu? met een witte achtergrond (zoals in eerdere topics beschreven) heb ik verschillende firmware versies er op gezet, nu krijg ik de melding www.r4I-sdhc.com met daaronder loading... en met rode letters staat daar weer door heen fake card! please return to retailer, nu komt de kaart uit een gewone winkel, dus ik denk dat ik ergens gewoon een fout maak..iemand een idee?

alvast bedankt voor de hulp

Ik vrees toch dat het de firmware is. Controleer nog eens of je de juiste versie hebt voor je kaart.

ik heb nu de juiste versie er op staan, alleen nu krijg ik een beeld te zien als ik het spel op start(op het bovenste scherm) wat lijkt op een dos scherm, daarna slaat hij vast en moet ik hem uit en weer aan zetten:evil:

ik heb nu de juiste versie er op staan, alleen nu krijg ik een beeld te zien als ik het spel op start(op het bovenste scherm) wat lijkt op een dos scherm, daarna slaat hij vast en moet ik hem uit en weer aan zetten:evil:

Heb je een foto van de R4i Kaart? Of staat er toevallig een internet adres op de kaart?

Met Vriendelijke Groet,

Bas Maarleveld
www.ts-shops.eu

zelfde probleem

Ik heb zelfde probleem met R4i kaart zoals Laren vermeld.

Fake card naar retailer.

Heeft iemand dit inmiddels opgelost? Zo ja, hoe?

Ik heb zelfde probleem met R4i kaart zoals Laren vermeld.

Fake card naar retailer.

Heeft iemand dit inmiddels opgelost? Zo ja, hoe?

dan heb je gewoon de verdeerde software op de microsd kaart gezet.

hierbij een handleiding

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij de installatie handleiding Software Flash Kaart:

1. Stop de micro sd kaart in de usb cardreader en stop deze in de usb poort van uw computer.
2. XP: Klik op "Start" en ga naar "deze computer"
3. Vista: Klik op het windows logo linksonder in uw scherm en ga naar "Computer"
4. Selecteer de schijfletter die de micro sd kaart aangeeft en rechterklik hierop met uw muis.
5. Uit het menu kies voor "formatteren"
6. Selecteer bij bestandssysteem "Fat32" en klik op "Formatteren"
7. u krijgt een waarschuwing te zien dat alle gegevens op de disk verloren gaan klik op "OK" of "Verder".
8. Ga naar de internet site die op de verpakking van uw Flash kaart staat.
9. Download de nieuwste software (Kernel) onder het kopje download(s).
10. Pak het bestand uit (met bijvoorbeeld winrar) en zet het op de microSD kaart.
11. Let op soms staat de software ingepakt in een mapje in de zip file. het mapje heet vaak hetzelfde als de zip file. Dan dient u dit inhoud van dit mapje op de kaart te installeren. Er dient altijd minimaal een map en een bestand in de root van de microsd kaart te staan, anders werkt het niet.
12. Op uw microSD kaart staan nu een of enkele mappen en en of enkele bestanden.
13. Stop de MicroSD kaart in de Flash kaart.
14. De installatie is voltooid.

--
--
Met Vriendelijk Groet,

Bas Maarleveld
TS-SHOPS BV

Beste bas,

Bij deze nog hartelijk dank voor de info.
Het werkt nu uitstekend.

Lag inderdaad aan de software en andere volgorde van de genomen stappen

Je kunt ook een ander kaartje kopen acekard 2.
werkt nog beter als de r4 kaartjes , Daar is altijd wat mee

Acekard 2i

voor 26 € heb je hem al met software zonder software kost het je 22,50 €
ik zou de software er wel bij doen want je hebt 2 dsi nodig om het te instaleren

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan