Probleem met Radeon X600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michael4446

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2006
Hallo,
Ik heb net een nieuwe computer met een Ati Radeon X600 videokaart.
Ik heb de cd met drivers geinstalleerd maar daar begint het probleem.
Daarna komt er regelmatig de melding: VPU Recover heeft de grafishe versneller opnieuw ingesteld omdat deze niet meer reageert op opdrachten van het beeldschermstuurprogramma.
En dan een foutenrapport dat ik kan verzenden. Daarna bewegen vensters langzaam en ook scrollen gaat langzaam. En ook als er iets nieuws komt op het beeldscherm gaat dat langzaam.
Dan daarna een nieuwe meldingL VPU Recover kan niet volledig worden hersteld uit een hardware-impass bijgevolg is de softwarematige beeldopbouw geactiveerd. Als u de hardwarematige beeldopbouw wilt herstellen moet u opnieuw opstarten.
Als ik dan opnieuw opstart dan komt het weer. Ik heb toen de drivers verwijderd en de nieuwste drivers geinstalleerd maar dan komt er een ander probleem.Als ik de pc aan doe en mezelf aanmeld dan start de pc zich opnieuw op en komt er na de herstart de melding dat de computer is afgesloten om een ernstige fout te voorkomen. Bij foutenrapport van microsoft staat ook dat het te maken heeft met stuurprogramma's voor grafishe kaart.
Wat moet ik nu doen? En veilige modus kan ik niet kiezen als ik op F8 druk bij opstarten.

>>En veilige modus kan ik niet kiezen als ik op F8 druk bij opstarten.<<<
Zodra je de Power knop indruk wel gelijk op di F8 gaan trommelen.

Doe eens een rechterklik op deze computer en kies eigenschappen.
Kies dan geavanceerd>opstart en herstelinstellingen en klik daar op instellingen.
Vink dan de regel: de computer automatisch starten uit.
Nu start de pc niet meer vanzelf opnieuw op, maar krijg je een blauw scherm met foutmelding. Aan de hand van die foutmelding kunnen we misschien wat makkelijker de oorzaak achterhalen. Vaak zijn het niet goed werkende drivers of een geheugenprobleem.

Als ik de pc aan doe en gelijk druk op F8 dan krijg ik alleen het scherm waar ik kan kiezen vanaf waar ik wil booten. Veilige modus is er nergens.

Wanneer en hoe vaak ik ook op F8 druk, ik kom niet in het scherm met veilige modus enz.
Vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan