Probleem met Restore backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPG

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Berichten
82
Hallo,
Volgend probleem stelt zich :
Ik heb windows 10 geïnstalleerd. Alles OK. Als postzegelliefhebber gebruik ik ook een postzegelprogramma - zowel op mijn desktop met windows 7 als dus nu op mijn laptop.
Via mijn desktop heb ik van de gegevens uit dit programma een backup gemaakt, alsook eentje verstuurd naar de cloud.
Wanneer ik nu op mijn laptop van deze backup een restore doe in het programma dan werkt de laptop alles wel af tot op het eind en dan verschijnt er :
Restore failled ( met dan verder in het Nederlands) Numeriek rekenkundige bewerking veroorzaakt afkapping
en ik heb dus geen gegevens.
Wanneer ik mijn gegevens ophaal uit de cloud verschijnt er weerom nadat de restore is afgewerkt :
Restoration Error ( en dan terug in het Nederlands) Numeriek rekenkundige bewerking veroorzaakt afkapping

Weet iemand hier een oplossing voor ? Het lijkt mij een windows probleem aangezien de nederlandtalige fout omschrijving.

Alvast bedankt.
 
Welk programma gebruik je voor de backup?
Wat gebeurt er als je op de desktop een restore doet?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Bedankt voor je snelle reactie.

Het is via de backup en restore mogelijkheid die in het postzegelprogramma zelf aanwezig is dat alles gebeurt.
Wanneer ik echter dit zelfde programma op een andere laptop installeer ( weliswaar ook met windows 7) dan werkt alles perfect.
Ook op mijn desktop waarop windows 7 staat is er geen enkele probleem.

Een reden te meer denk ik dat het iets is met windows 10
 
Misschien het programma in de Win 7 compatibiliteitsmodus uitvoeren onder Win 10?

Wat is de naam van het programma?
 
De naam van het programma is EzStamp
Met windows 10 ben ik zelf nog niet zo ingeburgerd en van werken werken onder windows 7 in windows 10 heb ik eigenlijk nog niet gehoord :eek:
 
Ga in de verkenner van Win 10 naar de map waar de .exe in staat, klik er rechts op en kies 'compatibiliteitsproblemen oplossen'.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt.
Ik heb dit zojuist geprobeerd maar het resultaat is hetzelfde.
Het programma start wel op - zoals trouwens ook onder windows 10 zelf - maar wanneer ik een restore doe uit de cloud dan krijg ik terug de melding "Numeriek rekenkundige bewerking veroorzaakt afkapping"
 
Tenzij iemand met dé oplossing komt, denk ik dat het een mailtje sturen gaat worden naar : Klik

Als je helemaal naar beneden scrollt, dan kun je NU chatten, dan heb je je antwoord over 1 minuut al denk ik.

Als je trouwens helemaal beneden bent (écht beneden in de link), kijk dan eens op de 3e regel van onderen (welke Windowsversies worden ondersteund............) ;) :D
 
Ja had ik ook al aan gedacht of anders installeer ik terug windows 7.
In ieder geval bedankt voor en raadgevingen

Mvg
 
Heb je gezien wat op die 3e regel van onderen staat? (de Windows versies?) Misschien hebben ze wel een patch en moet je die even downloaden.
 
Ja - ik zal hen eens een mail sturen

Nogmaals bedankt hiervoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan