probleem met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

FabienneShemara

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2006
Berichten
1
Hallo,

Ik heb een router en ben zelf met een kabel daarop aangesloten. Er is ook nog een andere computer die wireless gebruik maakt van de router. De computer die wireless is aangesloten maakt gebruik van een ander onbekend netwerk omdat ik niet snap hoe ik mijn eigen netwerk kan maken/ hoe deze computer verbinding kan maken met eigen netwerk. Ik heb al van alles geprobeerd maar hij vind allerlei netwerken behalve die van mij....

Uiteindelijk werkt mijn huisgenoot dus via het onbekende netwerk.. Internet heeft altijd gewoon gewerkt tot vorige week. Sinds vorige week maakt hij wel verbinding met Internet maar verder kan ik niks doen. Ik heb gebeld met de helpservice van Casema. Hij liet mij uiteindelijk mijn computer rechtstreeks met een kabel verbinden met de modem. Internet werkte weer en hij vertelde mij dat als ik de kabels weer terug zou doen (dus via de router) dat hij dan ook weer gewoon zou werken. Ik heb opgehangen en de kabels weer terug gedaan maar kreeg weer hetzelfde probleem. Is mijn router dan kapot ofzo? Ik heb nu maar even mijn computer rechtstreeks met de modem verbonden en gebruik de router dus helemaal niet meer. Kan iemand mij helpen want ik weet niet waar ik de fout moet zoeken. Ik heb geen zin meer om naar een helpservice te bellen omdat zij alleen maar dingen proberen die ik zelf ook al geprobeerd heb. Kan het ook zo zijn dat mijn huisgenoot op haar computer (met wireless) instellingen heeft veranderd?

Nou ik hoop dat iemand een idee heeft !! en alvast bedankt!

Fabienne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan