probleem met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
ik heb een router aangeschaft zodat ik 2 pc's met mekaar kan verbinden en via usb aan men harde schijven kan met de 2 pc's via router

nu is het zo alles werkt prima ik kan men harde schijven zien en ermee werken maar het vervelende is :

dat ik altijd men draadloze internet verbinding moet verbreken om dan zo verbinding met router te kunnen maken zodat ik aan men hdd's kan

bestaat er geen oplossing zodat ik men internet verbinding kan aanlaten en toch tegelijk via router aan men hdd's kan ?

kan iemand helpen ?

zijn pc's met windows 7 ultimate

hartelijk dank

Misschien kun je wat duidelijker uitleggen waarom je de verbinding veranderd? zitten beide PC's samen in een homegroup?

het is zo men pc is verbonden met dradloos internet

nu het ik een router die het signaal van men aangesloten hdd's ook draadloos uitzend

maar elke keer dat ik bv aan men hdd's wil via router moet ik men draadloze internet verbinding op pc verbreken anders kan ik geen verbinding met router maken

internet zit op een andere router dan je HDD's? dan zyul je beide routers op elkaar moeten aansluiten

of een 2de internet kaart moeten kopen en een dubbele verbinding neerzetten (dat werkt met routen maar daarvoor moet je dnties maar vragen die is daar wel goed mee;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan