Hmm ik heb dit ook gehad, lang verhaal.
Ik had toen een
AMD Duron 1400+
Geforce Ti 4200 Turbo 128 Mb
512 Mb ram
Ik had een 300 watt voeding. Nou af en toe viel alles gewoon uit en rebooten het, ik dacht miss een Tempratuur probleem, dus ik een nieuwe kast kopen ( Centurion 5 )
Toch nog door gaan met rebooten :evil:
dus ik denk miss mn videokaart

, ik een nieuwe videokaart gekocht ( Geforce 6800 XT )
En ja hoor, hij flikt het nog steeds om te rebooten :evil:
Ik denk nou miss is mn Ram stuk :O, dus ik voor de zoveelste keer naar de Mycom
1 Gb Ram gehaald, ik er lekkr in gepropt
Wat ik nou de hele tijd toen ik een nieuwe kast kocht en de nieuwe videokaart plaatsten over het hoofd heb gezien is dat het moederbord opgeblazen ''torrentjes'' had, er kwam raar oranje spul uit, ( zoiets als een lekende batterij ) maarja dus ik die 1 Gb ram geplaatst
en nou nog steeds rebooten :evil: , nou het laatste wat ik dus zou doen was het moederbord vervangen, dus ik naar de Mycom ( voor weer de zoveelste keer )
Een leuk nieuw goedkoop klein moederbordje Gekocht

Laat ik nou net vergeten dat ik dan ook een andere processor moet

xD
Dus ik weer naar de Mycom '' ben u daar nou weer ?! '' '' Ja daar ben ik weer''
Nou ik een nieuwe processor, AMD Sempron 2800+, ik alles in elkaar gezet.
(Zonder dat ik het wist had ik dus een heel nieuw systeem, want later ook maar een nieuwe harde schijf gekocht )
Nou dan wat je niet verwacht, Hij rebooten niet meer
het was niet eens een voeding probleem
Dus ik Draaide nog steeds op die goede ouwe 300 Watt voeding die als 5 jaar oud was

dat gekke ding bleef het doen nu nog steeds, want ik heb het systeem vorige week verkocht ( Nieuwe in aankomst )
Dus mijn conclusie, Miss een opgeblazen moederbord

Moet je je kast open maken en kijken of er van die torrentjes open gebarsten zijn, zoja, nieuw moederbord.
Veel leesplesier
gr Rick