Probleem met samenvoegen tabellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brunniepoo

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Hoi,

meestal lukt het me wel om twee tabellen met dezelfde kolombreedtes samen te voegen, nu heb ik echter twee tabellen die zich niet samen laten voegen tot een. De kolomranden sluiten naadloos aan maar Word blijft ze zien als aparte tabellen.

Iemand een idee?

thnx,

Wouter

bruniepoo,

met dit voorbeeld ben ik niet veel. hoe ziet de beginpositie eruit, vanwaar komt deze informatie? als je de tweede tabel converteert naar tekst, krijg je een frame. dit moet je verwijderen en dan even kijken waar je een tab moet bijzetten om de tekst terug naar een tabel te converteren. dan lukt het mij wel.
het belangrijkste is m.i. hoe de info wordt aangeleverd.

steven

de informatie is afkomstig uit documenten die volledig waren verpest met tabjes en spaties, ik heb dit, met redelijk veel moeite, in een aantal tabellen weten te zetten. Sommige van die tabellen lieten zich prima samenvoegen, maar nu heb ik nog steeds drie tabellen waarbij dat niet lukt.

Ik zie inderdaad dat er een frame in is gekomen, geen idee waar die vandaan komt. Probleem is dat als ik de tabellen terug converteer naar tekst, dan het frame verwijder en de hele zaak weer heenconverteer naar een tabel, de volledige indeling in kolommen naar de ***** is (vanwege samengevoegde cellen) en dat kost vele uren werk om alles weer goed te krijgen. Het derde gedeelte lijkt overigens wel weer in orde, net als het eerste.

Is er een andere manier om dit frame weg te krijgen?

Edit: toch maar geconverteerd naar tekst en frame verwijderd. Daarna teruggezet naar tabel. Geprobeerd ze samen te voegen. Lukte. Daarna ze toch weer losgekoppeld en de tweede tabel opgemaakt. Samenvoegen lukt nu weer niet meer. Frame is nog steeds verwijderd, met functie "opmaak weergeven" zie ik geen rare opmaakcode. Ik word er nogal moedeloos van...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan